ok bedankt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
svendc zei:HOI allemaal,
Na jaartje afwezig e zijn en met andere zaken bezig te zijn geweest, ben ik terug bij mijn favorite hobby aanbeland.
Voordien reed ik met een hpi RS4 nitro 3 (mijn eerste auto), was vooral een leerrijke auto die me heel wat geld gekost heeft aan onderdelen.
Was nogal newbe en reed niet echt voorzichtig.
Hoewel de auto het nog doet en ik er heel wat aan veranderd heb (motor veren, uitlaat, tie rods), heb ik me deze week een kyosho gekocht, een FW05 T+,hij stond in promo van 385 euro voor 299. Hij is ondertussen ingelopen en moet zeggen ben nu veel voorzichtiger en geduldiger dan met mijn Hpi(ervaring :roll: )De auto rijdt zalig en heeft standaard al heel wat punch.
Die GXR15 is een zalige motor met de schuifcarb.
Het enige en tevens mijn vraag die ik nu wil stellen is, hoe krijg ik hem sneller gestart, het duurd meestal toch kleine minuut voor ik hem aan de praat krijg met de trekstarter. (trek wel voorzichtig aan het koordje, en of hij nu warm staat of koud maakt ook bijne niks uit) eens hij gestart is draaid hij supper, dus qua settings staat hij goed afgesteld. ook al zet ik de gasschuif iets open dat maakt niet uit om hem sneller te doen starten. Ik start hem steeds op factory settings dus neem aan dat dat ook goed is. In ieder geval elke tip is welkom.
Sven
mark0126 zei:Die motoren zijn wat moeilijk te starten. Bij de laatste KWC wedstrijd kregen de meeste mensen de motor ook eerst niet aan de praat, maar als hij eenmaal loopt dan gaat hij ook als een speer.
M.v.g. Mark
mark0126 zei:Op zich krijg ikhem wel vrij snel aan maar dan verzuipt hij telkens. Dus dan voorzichtig iets meer gas geven en dan op een gegeven moment komt hij los en dan blijft hij ook lopen.
m.v.g. Mark