Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mark0126 zei:Je moet de motor eerst goedzetten en dan de schroeven aandraaien. Als de motor dan nog steeds goed staat zet je de bouten met locktite vast. Zo doe ik het meestal en dat gaat aardig goed.
M.v.g. Mark
belaey zei:Maak de drie gaatjes een beetje ruimer met een dremel of zo!
Dan kan je de motor van links naar rechts verschuiven.
Proberen die handel![]()
En rumst was cool he
tommie zei:zodoende heb ik het vorige keer op ongeveer gedaan en nu is mn 2e versnelling doorgesleten :S
iemand tips hiervoor?
snoebel zei:Aanraden.. tja, da's een kwestie van smaak, ik zweer bij Enetti... maar velen vinden GRP net zo goed of beter.
Wel opletten.. RR heeft 30mm achter, 26mm voor.
Op de FW-05S (of T, T+) past achter standaard geen 30mm, daar moet je offset velgen, speciale joints of andere steekassen gebruiken. Gewoon met 26mm rondom gaat natuurlijk ook prima !
Dit zijn die 30mm joints : VZ-81 of VZ081
![]()
JaZzMaN251 zei:Nog een vraagje: Ik heb een startbox voor mijn GS Storm EVO maar ik kan mijn Kyosho er niet mee starten. De motor zit te hoog...
Iemand tips hoe ik dit eventueel kan fixen?
JaZz.