Algemeen Kyosho FW05S/T/T+/R/RR topic

mark0126 zei:
neem je ze mee naar apeldoorn dan? Dan koop ik ze daar wel van je over.

@snoebel ik rij meestal op groningen en op een vlakke parkeerplaats in hoogeveen. Dat zijn lange rechte stukken dus ik krijg wel aardig wat snelheid ja.

M.v.g. Mark.

@mark, waar rij je dan in Hoogeveen? ik woon in Hoogeveen en rij meestal op een groot bedrijventerrein maar daar is nooit iemand anders behalve wij.....

Gerrie

Bij de gamma in hoogeveen. Dar rijden we ook vaak met de club met mooi weer. Kom maar eens een keer kijken.

M.v.g Mark

Heeft iemand trouwens nog een goede tip over waar snel en goedkoop aan onderdelen te komen is voor de FW05??

Ik bestel vaak via een kennis in de US, is wel iets goedkoper en hij kan bijna overal aankomen maar het duurt zo lang:-(

Rc club hoogeveen. we zijn bezig om een permanent circuit bij het vliegveld te krijgen. De gemeente moet de laatste dingen nog controleren en dan kunnen we met bouwen beginnen.
Kijk ander maar eens op rc club hoogeveen

M.v.g. Mark

Hallo heren van dit brandstof auto draadje.

Heb mijn eerste brandstofauto gemonteerd, een v-one rrr, prachtig om zo`n auto
in elkaar te zetten.
Deze auto had ik van iemand overgenomen, heb er ook een body bij gehad, een
mercedes amc van hpi 200 mm . Deze heb ik ook voor het eerst gespoten (wat me nog aardig
gelukt is ook ), maar deze past niet. Kom met de achterste body draagers in de achter ruit uit.
Nu is mijn vraag welke body past op deze auto.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groeten Gerard

Hoi Mike

Heb de gaten nog niet geboord.
Heb jij ook wat van je schuim van je bumper moeten afsnijden?

Gerard

Gerard Smolders zei:
Hoi Mike

Heb de gaten nog niet geboord.
Heb jij ook wat van je schuim van je bumper moeten afsnijden?

Gerard
neej hij zit er een paar milimeter tussen in
maar als je er een stukje van of moet snijden
zou ik wel een klein stukje doen dat de body net niet tegen de schuimbumber aan gaat zitten
dat voorkomt ook dat de body niet kapot gaat

mvg mike

Hoe maak je mooie koelgaten in je ramen?
Moet je die enkel in je voor en achter raam maken, of ook in
een van de zij ruiten?

Groeten Gerard

Ik doe dat met een Olfa cirkelsnijder, verkrijgbaar bij hobbywinkel (b.v. Pipoos) of de beter kantoor/boekhandel (prober Google met Olfa cirkelsnijder)
Kost ongeveer een tientje, ik heb hem al jaren en nog nooit een mesje vervangen.
Je moet het dan niet met het mesje helemaal door het lexaan willen snijden maar 2x insnijden en dan "scheur"je het gat er zo uit en super netjes!

olfacirkelsnijderym2.jpg

bedankt racebeest voor je snelle advies, ga het meteen proberen.

Gerard

ook beide zijruiten (voorportier) eruit snijden !! doe ik altijd met een dremel en slijpschijfje

alfaracer zei:
ook beide zijruiten (voorportier) eruit snijden !! doe ik altijd met een dremel en slijpschijfje

Vergeet dan niet het stofmasker op te doen, lexaan is in stofvorm best giftig!!

ik snij het ook bij de ramen 2x in en "scheur" het raam er dan uit, het snijden vergt een beetje oefening maar geeft veel minder rommel.
TIP: Neem een vlijmscherp (nieuw) mesje en druk niet te hard, als je merkt dat het schokkerig gaat druk je te hard.....

Succes! (en denk om je vingers :D )

Die gaten maken met die circelsnijder lukte mooi.
Vraag me alleen af als ik de zij ruiten met een
Dremel ga uit snijden, of dat niet te heet wordt
zodat het lexaan gaat smelten.

Back