D
de_jakke
Guest
okay thx, ben ik weer gerust, had al schrik voor "kat in zak" aankoop! :lol:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
snoebel zei:@oxize
Ja, ik had hetzelfde met de carbon bovenplaat.. waarom niet meteen een upgrade naar RR ? (Deze is van een R !!!)
De plaat die erop zat was toch al carbon of fiber ? Vind het behoorlijk zonde van je geld.. had ik besteed aan een betere motor !
@de_jakke
Gedrag met inrijden is normaal, gewoon flink poetsen ;-)
snoebel zei:Op de koppeling kan helaas alleen de eerste versnelling in staal voor zover ik het heb kunnen vinden, als jij een leverancier weet die ook tweede versnelling in staal levert hou ik me zeker aanbevolen !
snoebel zei:Nee klopt, dan moet je redelijk wat aanpassen aan voorkant om die plaat te laten passen. Toch zijn dat geen echt grote uitgaven. De auto stuurt wel een stukje fijner met die ophanging.
En, wat ik belangrijker zou vinden, het is zowat de laatste stap die je moet doen om er een echte RR van te maken.
Er is trouwens wel een conversieset te koop (geweest ?) waar alles in 1x in zit. Moet je zoeken naar een set van R naar RR.
Met je huidige motor heb je een waanzinnige wegligging.. Maar als je snellere motor krijgt is dat echt wel anders, niet dat wegligging slechter wordt, maar dan gaat het allemaal een stuk sneller en is alle extra stuur en stab meegenomen.
Ik hou me aanbevolen als je tweede versnelling pinions zou kunnen maken !
jos r zei:Ik rij ook met een Kyosho Fw05 T en ik rijd ook mee met de Kyoshocup.
Nu rijd ik dit jaar expertklasse(vorig jaar in de standaardklasse)en mag nu meer opties op mijn chassis monteren.
Nu had ik een een vraagje over stabi's.
Ik heb mijn auto zo afgesteld dat ik aardig mijn auto met het gas eraf kan insturen zonder te oversturen(heb er een hekel aan als mijn achterkant voorbij komt :lol: )
Door deze afstelling mis ik wat stuur met gas erop.
Nu is mijn vraag als ik dus een dikke stab. achter monteer zou ik dan meer stuur krijgen(met gas erop) en verder mijn hierboven aangegevenstuurgedrag behouden of geeft een stabi. dan hetzelfde effekt als een hardere veer achter monteren.
Hoop dat ik het een beetje goed uitleg hier wat ik bedoel.
Gr.Jos
snoebel zei:Slecht starten, hmm normaal gaat die Kyosho GXR15 eigenlijk heel makkelijk.
snoebel zei:Nu heb ik ook een vraag !
Past op een FW-05T+ wel 30mm foam achter zonder aanpassing ? Heeft die dan de andere ophanging zoals een RR of heeft ie standaard al die 2mm offset ringetjes zoals een R ?
jos r zei:Door deze afstelling mis ik wat stuur met gas erop.