Algemeen Micro-T Topic

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
Heb net 1 kant eruit geknipt; werkt wel goed
Dit werkt dus, maar het chassis wordt dan wss iets minder stevig, maar is nog wel sterk genoeg. Het past zo allemaal precies.

Heeft iemand misschien nog een hub voor de achterkant liggen? Die van mij is kapot, en als iemand er nou nog eentje heeft liggen...

wat voor rijtijden haal je met deze lipo's ?
Is je micro voor de rest stock ?
Zou ook wel fototjes willen zien ... zou nieuwe topic moeten komen ... pimp your micro ! pure fun !

full

full

full

De rijtijd is ongeveer 10-15 minuten, ligt eraan hoe je rijdt.
Hopups:
alu draagarmen en tandwielhuis
oliedempers

Laatst bewerkt door een moderator:
Stevigheid heb ik nog niet getest, want ik wacht op een onderdeeltje. Het is zo uitgesneden dat de accu er precies in past, en het laatste stukje "klikt" er precies in, dus het past heel erg mooi. Miss nog een verstevigingen aanbrengen, daar kijk ik nog wel naar. Over het algemeen kan een micro t best wel wat hebben naar mijn ervaringen.

En hierbij gelijk een zeer ernstige doch dringende oproep: Heeft er misschien nog een hub voor de achterkant liggen? Dit van mij heeft het namelijk ganselijk begeven, en ik ben op zoek naar een verkoper van het desbetreffende onderdeel. Heeft er iemand nog zoiets liggen, zodat ik mijn micro weer zou kunnen gaan reanimeren? Bij voorbaat dank. ;):-D

Na een tijdje met een X-mod te hebben gereden die te weinig bodemvrijheid heeft om ook op de vloerbedekking te kunnen rijden wil ik ook een Micro t gaan kopen.
Ben aan het twijfelen tussen de Stadium Truck en de Raminator.
Ik vind de Raminator persoonlijk wat mooier maar welke rijdt nu beter?
Kon de Micro T nergens vinden en ben heel wat winkels afgegaan,maar heb nu eindelijk een winkel gevonden,ook met voldoende onderdelen.

markosss,
de stadium truck is beter, omdat de wielbassis langer is dan de raminator.
ook zijn de wielen kleiner en hebben meer grip dan die monster wielen.
ook ligt het zwaartepunt lager.
je kan in de stadium truck ook een 300 mHp lipo stopen.
daardoor is de rijtijd veel langer en gaat ook nog eens een heel stuk sneller.
een goede hopup's voor de auto zijn kogellagers, allu diff huis achter.
en olie shoks.
dan heb je een goede auto die lekker over een schans heen kan jumpen :mrgreen:
zelf heb ik een micro-t en heb ook deze hopup's + nog een paar allu onderdellen en moet zegen het is echt lachen om met medere te racen.
zeker met een schans er bij.
de standaart veren van alle micro's zijn niet echt goed, omdat het geen olie shocks zijn.
ik zit er zelf ook aante denken om dit cassie te bestellen met de lipo.
maar het is jou keuze.
kijk eens op joutube daar vind je veel filmpjes van de autos en hun rijgedrag.

gr Sander.

Back