Iemand al met 3s gereden.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
owjah misschien ben ik wel dislecties mogen die mensen niet op een forum.
en jij moet opassen mannetje met leugens mij proberen te bannen.
ik d8 dat ik welkom was op dit forum.
maja blijkbaar niet als je een taal achterstand hebt beetje jammer.
ik stel voor mensen met een taal achterstand mogen blijven en kleine kinderen die respectloos zijn te bannen.
gelukkig voed ik me zoontje anders op.
ps ben jij de enige wie zeurt.
maja gelukkig zijn er ook mensen die mij wel welkom heten en het nie erg vinden dat ik dislecties ben
big up to that people
ntopic: dit heeft niks meer met een Micro-T te maken.
ntopic: dit heeft niks meer met een Micro-T te maken.
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Weet iemand een nederlandse (web)shop waar de Losi Micro DT te krijgen is? Ik kan m nergens vinden, en vind m eigenlijk net wat stoerder dan een Micro T. (Anders neem ik gewoon de Micro T, is ook geen probleem). Lijkt me overigens wel een leuk dingetje voor "erbij", voor op vakantie en dergelijke.
Groeten,
Ruben
je heb gelijk het was de desert truck die langer is
maar toch zou ik dan voor de stadium gaan.
gr Sander.
Een T met BBII motor en 2 cells lipo, daar hoef je geen brushless combo voor te kopen, dat was voor mij wel een teleurstelling, het verschil was te gering en kost toch een pak duiten meer.
Maarrrr, nu de de Micro-T met brushless combo op 3-cells, dat maakt tenminste wel een groot verschil met de BBII setup.
Met de 8750kv brushless en de zwaarste vertanding blijft de temperatuur netjes op 3 cells.
Met de 10250kv ook geëxperimenteerd maar de 10250kv raakt heel snel oververhit. Op 3-cells is hij dan alleen geschikt voor speedruns of je moet hem op lichtere vertanding zetten (maar dat wil je juist niet omdat je dan weer net zogoed de 8750kv kan gebruiken).
De 8750kv/ 3-cells combinatie is naar mijn mening beter handelbaar/ de beste combinatie. Een T op 3-cell's, dat gaat best hard...