Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Roelof, 8 apr 2009.

  1. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Dit punt is een heel belangrijke. Als je kijkt naar de NK's, hoe men daar met elkaar omgaat, is het één brok gezelligheid. In het verleden was het nog wel eens team Mugen tegen team Serpent, maar dat zie je niet echt veel meer.
    In het algemeen helpen we elkaar allemaal, zelfs in de absolute top.

    De openheid van wedstrijden is ook heel belangrijk, dit zie je bv ook bij de Truggy klasse die nu nog buiten de Nomac valt.
     
  2. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    Met een beetje moeite moeten we 't voorstel volgende week kunnen indienen. Dan moet 't hoofdbestuur erover beslissen en moeten d'r nog wat gebeuren. De wedstrijd op de baanbrekers lukt dus niet.

    Denk eraan dat in lelystad je 'n kort baantje hebt, gaaf, dat wel!
     
  3. TQ-Ralph

    TQ-Ralph

    Lid geworden:
    11 nov 2006
    Berichten:
    426
    re

    Das ff jammer, maar ik ben er dan toch wel heel het weekend bij hoor. Hopelijk hebben ze het voor Utrecht voor elkaar dan doe ik zeker mee!

    Kijk das weer een mooi tipje van flip, korte overbrenging mee dus voor Lelystad. Thanks ;)
     
  4. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    Wij hebben er toen met de standaard 16/21 gereden, maar twijfelde om stiekum 16/20 te gaan rijden. Echt, 2e versnelling pakken is soms eng einde rechte end :)
    Ook een tip, blijf van die dotjes af, je auto komt d'r echt te ver op los... daarnaast is misschiene en combi van 35/37 shore handig (ipv 37/40)...
     
  5. TQ-Ralph

    TQ-Ralph

    Lid geworden:
    11 nov 2006
    Berichten:
    426
    re

    Kijk daar heb ik wat aan, ik denk dat ik dan standaard pinion doe, en spurs 60/54 en kleiner kan ik niet. Rijden jullie/jij dan ook? Ik wilde de 26e juli gaan... Shore's houdt ik ook ff in de gaten das een goede!
     
  6. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    'k zal is kijken of andere dat ook boeiend vinden. d'r is ook clubwedstrijd in apeldoorn wat leuk is :)
     
  7. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    je kan de baan in Utrecht alvast testen in een wedstrijd
    op 23 & 24 mei is er de Open Club wedstrijd voor de klasse 1/10 en 1/8 brandstof

    dus............schrijf je in via de link op de Raco2000 - Home site
     
  8. TQ-Ralph

    TQ-Ralph

    Lid geworden:
    11 nov 2006
    Berichten:
    426
    re

    Ik weet het maar dat gaat me niet goed uitkomen vandaar....
     
  9. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    OK, we zijn weer op weg naar de volgende NK, hij wordt niet zo heet als het afgelopen pinksterweekend en de voorspellingen zien ook weer wolken hangen maar dat mag de (drift)pret niet drukken.
     
  10. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Vandaag alvast wezen trainen, ik ken die baan niet zogoed, dus heb het nodig, denk dat ik de hele week maar vrij neem om me voor te bereiden!...
    We doen dit natuurlijk niet voor de lol, er moet keihard gescoord worden, vandaar... ;)
    Clubracen is voor de lol, dit gaat om de keiharde pegels, er staat natuurlijk erg veel op het spel!

    Driften ging best goed vandaag, want het was behoorlijk glad op de baan.
    Hopelijk valt er vrijdag ofzo een buitje, dan is het stof weg, want dat heeft de baan nodig... zaterdag mag van mij eigenlijk ook wel nat zijn, dan ben ik er toch niet :p, is ook nadelig voor de concurrentie!.... als het zondag maar droog is.... is toch leuker... regen is leuk, maar tegenstand is ook leuk en daar moet het droog voor zijn!...

    driften.. met mate, nette lijnen rijden is toch beduidend sneller.... en regenbanden gaan dan wat langer mee.

    We gaan het zien, ik verheug me erop...
    Let vooral eventjes op de rolluiken van het wedstrijdleiding hok.. die zijn mooi!!!!....

    Oh!, voor ik het vergeet te vertellen, is natuurlijk wel een dik knipoog verhaal!
    straks heb ik het weer gedaan, komt hier weer iemand langs met slagletters enzo, noem maar op...
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2009
  11. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    hahahaha
    we hebben er weer zin in
    en gaan er met z'n allen voor om er weer een mooie SPORTIEVE wedstrijd van te maken
    alle vrijwillgers en jullie rijders uiteraard
     
  12. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Zeker Huug, er zijn weinig afmeldingen (tot zover) dus wordt het weer een vol weekend.

    Het weer zit nog mee, gelukkig niet zo warm en tot zover aan het westen nog droog.

    [​IMG]

    Warm weer is wel lekker maar dan moet je ook op het strand of in het zwembad zitten ;)
     
  13. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Regen?

    Kweet niet waar jij je forecast vandaan haalt (Piet Paulusma?) maar ehhh... dit zie ik:

    Lange termijn weersverwachting voor Haarlem
    lokale tijd vr, 05-06 za, 06-06 zo, 07-06
    minimum
    temperatuur 7°C 6°C 7°C
    maximum
    temperatuur 14°C 15°C 16°C
    weer half bewolkt, een beetje regen, half bewolkt, half bewolkt

    Bron: WeerOnline Nederland steden
     
  14. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Een redelijk betrouwbare voorspelling kunnen ze pas Vrijdag geven.... ik denk altijd maar aan Apeldoorn vorig jaar, waar het zou hagelen....
     
  15. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    ja Roelof
    tot nu toe maar 1 afmelding
    dat gaat de goede kant op

    weer.............we zien het op zaterdag en zondag vanzelf wel
    we kunnen daar helaas toch niets aan veranderen
     
  16. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Oke, het zit er weer op!
    De regen kwam, zoals verwacht, alleen voor mij te laat. :D
    Ik zag dat Roelof en Hugo de gegevens al lekker snel weer hebben verwerkt, en daaruit blijkt dat de schade beperkt is gebleven...
    In de Nomac cup is er wel iemand met stip gestegen, en terecht!.... nu is er geen ontkomen meer aan voor hem natuurlijk en wordt er al een plekje voor hem warm gehouden in de NK klasse volgend jaar. ;)
     
  17. Ndegeocello

    Ndegeocello

    Lid geworden:
    23 jun 2004
    Berichten:
    695
    Locatie:
    IJsselstein
    Ja! Richard heeft zeker strak gereden.;)
     
  18. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Oh ja, Richard ook!... gezellig!...
     
  19. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Yep, de 3 Belgen staan zonder schrap buiten de top-6 maar wees reëel, de schrap kan heel veel veranderen. Ik zal vanavond ook de excel sheel en de podiumfoto's doorsturen, met de sheet kan je lekker de schrapresultaten weghalen en kijken hoe het veld dan staat.

    Ik zelf mag ook niet klagen. Op wat kleine incidentjes na heb ik een prima halve gereden, had ik die incidentjes niet had ik nog mogelijk de finale kunnen halen.
     
  20. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Ja, het schrap resultaat moet je wel meerekenen, anders is het krom. Dus de snelle rijders komen toch wel boven drijven....
     

Deel Deze Pagina