Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
gertbartelink zei:Hallo.....
Een vliegmaatje van me kocht er 1 om het vliegen mee te leren, deze kist beviel hem en mij zo goed dat ik er zelf ook maar 1 wilde kopen. Dus de plaatselijke vlieguigonderdelenboer ( HANGAR ) met een bezoekje vereerd en vragen of hij er 1 kon bestellen. dit werden er "iets" meer....
Ondertussen vliegen er bij ons op de club nu 7 en ik kan met zekerheid zeggen dat je van deze aankoop geen spijt zult krijgen ! Het is een perfecte beginnerskist, hij vliegt zo goed dat je hem gerust kunt gebruiken als 1e kist ( dus de bijna 3x zo dure charter gewoon overslaan ) Het enige nadeel is dat de folie zeer snel loslaat, als iemand dar nog eens iets op kan verzinnen :cry:
Zelfs een aardig aantal kunstvlucht capriolen zijn met deze kist zonder meer mogelijk
qua motorisering is een 6,5 cc al voldoende, maar wil je echt lekker tekeer gaan en er uit halen wat er in zit neem dan een 7,5 cc.....
Persoonlijk vlieg ik de skystar meer met de wielen aan de bovenzijde, dan andersom
En om de prijs lach je je helemaal een breuk...Op marktplaats worden ze nieuw al aangeboden voor 65 euro, normale prijs 79 euro..
gr. Gert
Flying High zei:Hoor net van de man uit winkel waar ik m'n vliegtuig gekocht heb dat het folie los gaat laten als je er mee gaat vliegen.
Komt door de benzine.
Daar ben je klaar mee !
Weet iemand hier een oplossing voor ,of moet ik hem gewoon opnieuw bespannen met Oracover ?
Mvg
PJ