algemeen Protech Skystar topic


dehideral brace al aan een kant gelijmd.

bezig met lijmen

De vleugel aan het drogen

Rolroer servo erin


En bijna klaar!!

:bye:
PJ
 
Ziet er goed uit PJ :)

Alleen ik blijf elastiekjes toch een enge gedachte vinden om de vleugel te bevestigen.
Ik heb zelf liever schroefjes.
 
Elastieken voldoen in pricipe goed als je er maar voldoene gebruikt ;-)

Ziiten de vleuegelhelften oook zeer goed met de ribben aan elkaar gelijmd?
Anders bij enige twijfel toch maar een glasmatje toepassen.
 
@traveler
ik heb er 6 elastieken overheen zitten dus dat lijkt me wel sterk zat :D

@berto
volgens mij zitten de ribben wel goed op elkaar gelijmd.
anderes doe ik er inderdaad wel een glasmatje overheen.

bedankt voor de tips :D
ik zal ook nog wel wat foto's makne als ik de roeren borg en van de maiden 8)

:bye:
Pj
 
je moet nog wel even lid worden he ;)
ziet er goed uit
ik ben de gene die hem moet invliegen denk ik en les geven maar dat komt wel goed
hij is helemaal kaas recht?
 
Hoi,

mischien even een tip.

Ik zat net te kijken naar je foto's van het vastzetten van de motor.
Ik kon niet zien door de onscherpe foto of je gewone moertjes of borgmoertjes hebt gebruikt.

Ik zet de motor altijd vast met borgmoeren, er zijn wel eens clubleden bij ons geweest waarbij na een vlucht de motor nog maar met een boutje en moertje vast zat. (zij hadden gewone moertjes gebruikt.)

frank
 
061510453733-2.jpg


inslagmoer

223336borgmoer.jpg


borg moer
te herkennen aan een blauwe ring en kan niet met de hand vast gedraait worden
 
Raymon je was me net voor...

had dezelfde afbeeldingen ook al gevonden.

het voordeel van het borgmoertje is dat het niet los trilt door het lopen van de motor.

zo vervelend als je je motor verliest...
 
gisteren naar de hangar geweest om maar nog wat leuke spulletjes te halen(foto's volgen later)
ook een zender laad kabel omdat mijn accu echt helemaal leeg was.
dus ik heb hem vrolijk gister aan de lader gezet.
vanochtend om 9 uur maar eens gekeken hoe het ging: 11.1v
ik dacht dat kan nog wel even.
2 minutes later wil ik weer kijken,gaat mijn zender niet meer aan en hij laat ook niet meer :cry:
wat heb ik nu fout gedaan.
in de handleiding stond 170mA laden.
ik heb 150mA en 180mA dus ik denk: laat ik op 150 doen want 180 is te veel.

Kan iemand mij helpen :?:

pj
 
In de handleiding staat ook dat je de zender NOOIT mag inschakelen als je hem aan 't laden bent 8O

Geen paniek, waarschijnlijk alleen de zekering kapot.. :wink:
 
Back
Top