Algemeen Savage Topic

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
Als je op google 1/8 hpi gas powered savage zoekt vind je wel wat fora, waarin men speculeert over wat het nou precies zal zijn. Ik was ook al geïnteresseerd in deze auto, maar ik kan ook nog steeds niks vinden, behalve dan dat vage zwartje plaatje. Het lijkt me wel dat hij binnen enkele maanden wordt aangekondigd, omdat hij in 2012 uit zou moeten komen.

Als die in 2012 uitkomt,is over een maand,en nog niets geen info naar buiten gelekt,vind ik erg knap!!
Is ook geen andere leverancier die iets heeft op deze schaal,ja 1-tje,maar dat kleine ding is geen serieuze tegenstander voor het nitro motorblokje..

Beste Savage liefhebbers:

Ik ben op zoek naar een adres in Nederland waar ik Fast Lane Machine's alu-onderdelen voor de Savage kan kopen.
Uiteraard is E-Bay en bestellen in de USA een mogelijkheid,maar ik heb geen zin in gedoe met de Douane en betalen van BTW en invoerrechten.
Heeft iemand een suggestie? ;)

@Manuel :

thanks! :D
De site van Romulco had ik al gevonden.
Wat ik jammer vind is dat de FLM onderdelen voor de Savage niet op voorraad liggen en een levertijd hebben van 2-3 weken.

Je kunt niet alles hebben,het zijn geen onderdelen van Daf wat in Nederland gemaakt wordt..bestellen gewoon,en geduld..het is toch pokke weer..

Ik heb er ook besteld,gaat goed,en je produkt komt er zekers!
Je kunt het ook rechtstreeks bestellen,alleen heb je invoerrechten erbij..
Gr. Mike

@Barthez,

Bij mij woont iemand in de buurt die allemaal Savage spullen, waaronder FastLane, verkoopt. Ik ga dan ook wel eens naar hem toe. Zijn site is echter gehackt en hij is nu ook gestopt, maar je kan hem mailen naar het adres dat ik je gestuurd heb. Misschien heeft hij nog wel wat voor je liggen.

@Barthez,

Bij mij woont iemand in de buurt die allemaal Savage spullen, waaronder FastLane, verkoopt. Ik ga dan ook wel eens naar hem toe. Zijn site is echter gehackt en hij is nu ook gestopt, maar je kan hem mailen naar het adres dat ik je gestuurd heb. Misschien heeft hij nog wel wat voor je liggen.

@SjoerdIsBack:

Bedankt voor je tip! ;)
Pbtje ook even beantwoord.

Zo ik heb gisteren de savage ook weer eens gestart sinds een jaar. Waar ik al last van had toen ik hem weg zette, stom dus dat ik het niet had gefixt, is een slippend 1-richtingslager. Starten ging dus niet dus toen maar even uit elkaar gehaald en droog gemaakt, het is in de backplate na 1x starten alweer helemaal vol olie. Maar ik kreeg hem gelukkig aan de praat:D
Wat kan het probleem zijn dat de olie (of is het wat anders?) er doorheen komt?

Maargoed hij deed het, totdat de snelheid toch wat minder werd en klimmen niet ging. Diff voor is aan stront:( Zijn er ''tegenwoordig'' nog sites waar alles goedkoop te halen is? De laatste keer dat ik wat bestelde via internet deed ik dat via jparts.eu waar de spullen iets goedkoper zijn maar die site is nu uit de lucht.

Als je de originele motor er op heb zitten (Force) dan kan je dit doen. Blijvende oplossing voor dat OWB gedoe.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hello,

Ik rij met een Savage 3.5. Alles gaat goed en heb veel fun.
maar zou hem nu stillekens aan willen beginnen verbeteren.

Heb op HPIeurope site gezien dat er sway bar setjes bestaan.

2vraagjes hierover :
- nut ? functie?
- past dit op een 3.5 want, op de site staat dit model niet tussen de lijst van "fits on"

verder zou ik nog willen weten ofdat het lower CG racing chassis veel aan de stabiliteit verbeterd? M.a.w. is het een nuttige upgrade naar prestatie toe? Savage Low Cg Racing Chassis Set - 87248 at HPI Europe

dank bij voorbaat!

maak je vering een stuk slapper zodat je auto in een bocht kan gaan hangen maar niet zo slap dat je auto gelijk door zakt.

dan heb je dingen als een sway bar en een verlaagd chassis niet nodig.

maar nooit vergeten dat het een monstertruck is en geen on road

Back