Algemeen Savage Topic

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Mattijn, 26 jan 2006.

  1. Mattijn

    Mattijn Guest

    Ik heb nog geen een keer vanuit stilstand een wheely getrokken :S, heb ook nog niet egt geprobeerd en rij ook niet echt op asfalt/stenen [alleen inrijden en dus niet op top snelheid], maar hoop wel dat die van my het kan want dan ga ik er zeker op oefenen :p

    Ik woon in woerden ik weet niet of dat ver weg is van jou woonplaats?

    -mattijn
     
  2. Mattijn

    Mattijn Guest

  3. neoblader

    neoblader Guest

    ik kan de foto niet zien maar ik denk dat je die tie-raps bedoel die boven op de koelkop zitten, dat is te bescherming van de koelkop.

    M.V.G.
    Tjeerd
     
  4. Mattijn

    Mattijn Guest

  5. neoblader

    neoblader Guest

  6. Mattijn

    Mattijn Guest

    :O is het 250 euro? dat is wel ziek duur, dan is het goedkoper om de onderdelen te vervangen als het stuk gaat, dan als preventie., als je trouwens naar die foto gaat dan zie je dat het slangetje vanuit de tank dicht zit? is dit ook zo of lijkt het zo en zoja waarom? [als jullie dit weten natuurlyk]

    -mattijn

    p.s. ik zie de gaatjes zitten trouwens:p
     
  7. neoblader

    neoblader Guest

  8. Mattijn

    Mattijn Guest

    okai dan, ik ga zometeen weer even "hobbyen" denk ik :p, ff me verlichting fixe, ff die tie raps om de motor doen en nog wt dinge :)

    -mattijn
     
  9. Patrick_1982

    Patrick_1982 Guest

    @Mattijn,

    Ik las dat je ook graag wheelies wou trekken, als de standaard motor van HPI hebt, dus de .25 4.1cc, dan kun je dit wel vergeten, daar heeft deze motor niet genoeg power voor............
     
  10. neoblader

    neoblader Guest

    op de doos staat wel dat hij standaard wheelie action heeft. dat is volgens mij bij de ideale afstelling met 30 procent nitro :)

    M.V.G.
    Tjeerd
     
  11. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Uit ervaring weet ik dat een .25 met tornado 10% zeker wheelies amakt, zowel op de weg, als op het terrein, en nee niet arm afgesteld, gwoon goed afstellen.....
     
  12. Mattijn

    Mattijn Guest

    hij trok wel wheely's bijvoorbeeld na een jump, de man van de winkel zei dat toen hij em test ging rijde hij ook op de achterwielen wegtrok, maar als hij weer rijd zie ik het wel..

    -mattijn
     
  13. Mattijn

    Mattijn Guest

    weet iemand nog "doe het zelf" dingen voor een savage? Van elk soort, optisch en performance :)

    -mattijn
     
  14. Lazerbeak

    Lazerbeak

    Lid geworden:
    2 jan 2005
    Berichten:
    1.284
    Locatie:
    Hengelo (ov)
    Midtankuh!
     
  15. Mattijn

    Mattijn Guest

    huh watte :p
     
  16. neoblader

    neoblader Guest

    hoi,

    op savage-central staan veel mods en technische tips, je moet alleen even registreren.
    http://www.savage-central.com/
    het is het echt waard, net als dit forum ;)

    M.V.G.
    Tjeerd
     
  17. Lazerbeak

    Lazerbeak

    Lid geworden:
    2 jan 2005
    Berichten:
    1.284
    Locatie:
    Hengelo (ov)

    Een midtank maken! De leukste en mooiste mod op de markt.
    De stock tank is waardeloos en hangt er maar een beetje dom bij.
    Veel leuker je eigen conversie te maken.

    Dit is de mijne met een MGT tank:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. Mattijn

    Mattijn Guest

    :eek: je hebt de tank ipv de zender enzo gezet? :p ziet er wel vet uit, wat heeft dat je gekost? :p, en heb je ergens een tuturial?


    -mattijn
     
  19. Lau23

    Lau23 Guest

    Ik zit te twijfelen tussen 2 auto's, namelijk een Serpent Veteq en een savage 25. Nou wil ik voornamelijk op geasfalteerd terrein gaan rijden (en op klinkers enzo) maar ben bang dat de Serpent daar te laag voor op z'n wielen staat, en dat dat soort terrein voor de Savage weer te veel onroad is :? En een HPI MT2 nemen of zo wil ik niet want die modellen vind ik niet mooi :( Dus tips en advies over van wat ik moet doen (kiezen) zou ik fijn vinden, want ik vind ze allebei erg gaaf!
     
  20. Mattijn

    Mattijn Guest

    een Serpent Veteq en een Savage is natuurlijk wel een groot verschil :p, een savage is eigenlijk een echt offroad auto, dikke vering, stevig etc., als je bang bent dat een onroad te laag is, kun je misschien beter een buggy nemen :p.
    En een MT [o.i.d.] kun je natuurlijk wel een kap opzetten die je mooi vind, en andere banden/velgen etc., in dit topic is al een gelijknamige discussie gevoerd:
    http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=34391

    misschien heb je er wat aan

    -mattijn
     

Deel Deze Pagina