Sleurhutje
Forum veteraan
@Raimond: Had ik ook, maar na 3 maanden zitten ze toch lekker weer vol zand. Zand is nu eenmaal allesverwoestend. :evil:
@buism01: Ik haal het bij Modelbouw Bloemendaal, is niet zover van Beverwijk dus als ik voor mijn werk in de buurt ben haal ik meestal even een gallon (3,78 liter). Kan ik weer 2 à 3 weken rijden.
En na gisteravond de hele aandrijflijn gecontroleerd, schoongemaakt en waar nodig vervangen te hebben (vooral lagers, lagers en lagers :?) ging de Ravage vandaag als een raket. Met een 17T/49T clutch bell/spur trekt-ie doodleuk wheelies, vliegt retegoed (aantal vlieguren voor de STS.28 nu weer gelijk aan het aantal kilometers :wink
. En het lijkt erop dat het na elk tankje steeds harder gaat. Hij rookt best aardig, zeg maar gerust flink, maar wordt en blijft toch zo rond de 150*C. Maar koelt vreselijk snel af bij uitzetten en alles klinkt alsof het nog veel te rijk staat (er is zeker nog veel meer vermogen als ik hem iets armer zet). Maar ik ben zeer tevreden over de STS.28 in combinatie met de Sidewinder 25%.
@buism01: Ik haal het bij Modelbouw Bloemendaal, is niet zover van Beverwijk dus als ik voor mijn werk in de buurt ben haal ik meestal even een gallon (3,78 liter). Kan ik weer 2 à 3 weken rijden.
En na gisteravond de hele aandrijflijn gecontroleerd, schoongemaakt en waar nodig vervangen te hebben (vooral lagers, lagers en lagers :?) ging de Ravage vandaag als een raket. Met een 17T/49T clutch bell/spur trekt-ie doodleuk wheelies, vliegt retegoed (aantal vlieguren voor de STS.28 nu weer gelijk aan het aantal kilometers :wink