Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik deze discussie goed begrijp is een axiale speling niet goed. Toen ik onlangs voor het eerst mijn motor losmaakte (nieuwe Savage 3.5) merkte ik dat er een behoorlijke speling op de Clutch bell zat (axiaal, dus op de foto van links naar rechts over de as).miccim zei:Ik ken het probleem, dit bronzen busje slijt behoorlijk hard weg! Dan onstaat er meer axiale speling (clutch bell) en dan resulteert weer in nog meer slijtage.
rc gaastra-leo zei:Hey
Ikheb ook die Cone in me uitlaat zitten , met dezelfde motor .
Moet ik hem er ook uithalen loopt de motor dan binnen
Edit:
Ik ben vandaag begonnen met inrijden van me nieuwe motor mar in he tbegin ging het goed maar hij gaat nu heel hoog in toeren , en geeft heel veel gas :?
Moet ik hem armer zetten ofzohet lijkt volgens mij neit zo goed dat hij heel veel toeren maakt en gas geeft :roll:
Help me![]()
Mees zei:Als ik deze discussie goed begrijp is een axiale speling niet goed. Toen ik onlangs voor het eerst mijn motor losmaakte (nieuwe Savage 3.5) merkte ik dat er een behoorlijke speling op de Clutch bell zat (axiaal, dus op de foto van links naar rechts over de as).
Omdat ie af fabriek zo geleverd was dacht ik dat dit de bedoeling was maar het is dus beter om 'm spelingvrij te maken??