Roelof zei:Wanneer gaan we weer direct bij de top 4 kwalificeren ?![]()
Zeker niet dit jaar Roelof. :nooo:
Rick, Ilia, John, Danny, Rob, Stanley en Jordy gaan daar zeker een stokje voor steken. Je mag blij zijn als je uberhaupt de Main Final haalt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Roelof zei:Wanneer gaan we weer direct bij de top 4 kwalificeren ?![]()
masterwebber zei:Had voor de 710 een Servo lever front long gekocht.
Maar toen ik hem gemonteerd had kwam ik erachter dat die (ook stuurstangen) bij het sturen mijn "alu diff clamp" raakt van het voordiff.
Dit komt omdat de nieuwe servo hevel langer is, maar hoe is dit het beste te verhelpen?
Ndegeocello zei:Roelof zei:Wanneer gaan we weer direct bij de top 4 kwalificeren ?![]()
Zeker niet dit jaar Roelof. :nooo:
Rick, Ilia, John, Danny, Rob, Stanley en Jordy gaan daar zeker een stokje voor steken. Je mag blij zijn als je uberhaupt de Main Final haalt.
in 2008...als ik weer in de NK klasse zit he :wink:Roelof zei:Wanneer gaan we weer direct bij de top 4 kwalificeren ?![]()
WVK Performance zei:[start flame mode]Roelof zei:Tja.... Peter kan niet eens met een gewone auto snel rijden (zie zijn degradatie) dus zijn Serpent aanpassen zal zeker niet helpen.....
ha roelof.....kijk eens naar de stand..denk jij dat jij in de NK klasse bleef als ook jij 2X nul punten hebt staan?
nee dacht het ook niet.
[end flame mode]
whatever dude!
tot op heden heb ik het toch wat beter gedaan dan jij roelof.
heel simpel: ik ben fabrieksrijder, kan jij niet zeggen.
WVK Performance zei:Bij de eerste vier kwalificeren voor mij in de NOMAC cup moet geen probleem zijn..
reactie zie circuit topic :wink: daar is dat topic voor namelijk!M7H zei:WVK Performance zei:Bij de eerste vier kwalificeren voor mij in de NOMAC cup moet geen probleem zijn..
Zolang je maar achter mij staat... :wink:
DiezeL zei:Even een vraagje, heeft iemand al een keer de F180 zien rijden?
zou ik graag is willen zien..
Greatz,
Diezel
DiezeL zei:Even een vraagje, heeft iemand al een keer de F180 zien rijden?
zou ik graag is willen zien..
Greatz,
Diezel
DiezeL zei:Hey,
ja ik heb een thermometer erop zitten, maar deze gaat maar tot 70 graden celsius, en als die daarboven
komt geeft hij HH,H aan dus, error ofzo