algemeen T-rex topic

• Topicstarter Topicstarter Rover junior
  • Startdatum Startdatum
R

Rover junior

Guest
Hey

Er waren zo veel T-rex's topics ik dacht laten we het over zichtelijk houden en een algemeen topic maken.

kx015036a18zd.jpg

dan trap ik gelijk af

ik heb vanavond lekker gevlogen ging echt weer geweldig
tot dat mijn pakketje leeg was toen kwam ik er achter dat het voorste pinion voor de staart aan drijving aan getast was door de riem dat kan zijn dat er een lagertje kapot is maar dat was niet zo maar dat lagertje dat heeft spelling in het frame ik weet niet of iemand dat ook heeft ik weet niet wat ik er aan kan doen

peter

Spijt me dat ik het zeg, maar als dit weer zo'n topic wordt met over de 50 pagina's dan heb je alsnog geen orde en overzicht...

daar heb je inderdaad gelijk in NFSavage daar had ik nog niet zo snel aan gedacht maar goed als je info wild zal je toch moeten lezen :wink:

he

ik heb de speling die in het frame zit op gelost, met een simpel stukje zilver papier aan de voorkant nu is de speling weg. nu maar hopen dat het zo blijft zijn er meer mensen met dat probleem?

nog een andere vraag ik ga over 2 weken naar dortmond en wilde daar andere servo'tjes kopen ik zat te denken aan S3107 zijn die goed voor T-rex

peter

Hey ,

Ik heb heel de Trex rond Hitec HS-56 geplaatst , voldoen zeer goed !!!

Gisteren met onozel doen de SE in de grond gekwakt .:oops:
De schade ( en prijzen ) vallen dan weer erg mee ! :D

HS1057 Main Drive Gear (V2) €8.50
HZ030 Tail boom XL €7.90
HS1003 Feathering Shaft €7.00
HS1006 Flybar Rod €5.00
HS1011 Main Shaft & Lock Ring €9.00

Een totaal van 37.4 euro (incl verzending ;46 euro )

P.S. De houten blades waren natuurlijk ook in frut , maar ik heb nog 2 setjes carbons liggen , dus die zijn niet meegeteld !
En verder krijg je dan nog eens alles dubbel of in drievoud.
De volgende crash is dan mss nog goedkoper 8)

Als ik dit met de Raptor moest gedaan hebben , dan zou de schade en de rekening wel iets groter geweest zijn ! 8)
Heb de indruk dat de Trex toch een vrij stevig ding is .

Baaikes , Luc

Hey

Dat is wel minder Lunuxrc. weet je gelijk waar je voor werkt lol :wink:

Ik zal gelijk is kijken naar die servo'tjes wat ze hier kosten.

Ik heb wat spelling op mijn Swashplate, ik geloof niet echt dat ik het voel met vliegen, maar ik heb toch maar een bestelt, ik ben erg benieuwt of hij daar nu van op knapt :wink:

peter

Wat misschien ook handig is, om alle weetjes, tips&tricks op te sommen, in 1 van de eerste posts.

Ik heb zelf al gelezen over het lager vastlijmen in de swashplate,
en het vastlijmen van het aandrijf tandwieltje van de staartrotor.

En een lijst met mensen die met een T-rex vliegen.

Hey

Ik heb niet zo gek veel tips, want ik heb nog niet veel probleemen gehad met hem

We kunnen wel een lijsje maken wie er een T-rex vliegt.

Dus wie een T-rex vliegt mag mij een pb'tje sturen dan blijft de topic ook schoon ,alsje dan wat gegevens bijvoorbeeld welk type T-rex je hebt.

heb vandaag mijn Swashplate binnen gehad, :wink: natuurlijk gelijk even gemonteerd ik had verwacht dat het niet zou staan bij mijn heli maar dat val wel mee. heb er alleen nog niet mee gevlogen.

Morgen een fototje van mijn Swashplate en wat ik er van vind.

peter

Hey

Ik heb gister met de nieuwe swashplate gevlogen je merkt echt een verschil weer iets straker. Ik heb er nu ook 325 bladen op zitten van align
die zijn veel beter, er zit wel een heel klein beetje onballans in maar dat is minimaal

hier foto's

dscn17417pj.jpg

dscn17424pf.jpg

reacties zijn welkom :wink:

peter

Back