Hallo M-0x fans,
Om deze winter (modelbouwend

) door te komen heb ik gisteren een Tamiya Suzuki Swift bouwpakket aangeschaft. Dit worden mijn eerste (voorzichtige) schreden in het on-road gebeuren. Van origine ben ik toch meer een off-road racer, ruig terrein, veel dirt, altijd goed

!! Maar dat is in de winter niet altijd een prettige bezigheid

. Het off-road rijden staat helaas al een tijdje op een laag pitje, af en toe een paar snelle runs, maar dat is het dan ook wel

.
Het on-road gebeuren leek mij in eerste instantie altijd wat minder vanwege het feit dat je op een "vaste" baan rijd. Maar voordeel is (realiseerde ik mij kort geleden, lekker snel) dat je in de winter lekker indoor kan gaan rijden !!!

Dat maakte het on-road wereldje ineens heeeeeeel interessant !! Dus gauw een Swift aangeschaft, onderaan de ladder beginnen

.
De kit is onderweg dus begin ik maar met een beetje inlezen, ik heb al wat bouwverslagen op het forum gelezen, heel leuk allemaal (zeker die van Low_E) ! Ik heb alleen niets gelezen over de servo. Dus heb ik een vraagje:
Welke servo het beste te gebruiken in de M-03M Swift ?
In het M-auto regelement staat dat je alu dempers en andere lagers wel mag gebruiken. Nog een paar vraagjes:
Welke demperset/veren zijn toegestaan ?
Welke lagers worden dan bedoeld ?
Indien mogelijk hoor ik graag welke artikel nummers de onderdelen hebben welke jullie aandragen. Alvast bedankt !!!