Burp Forum veteraan 18 sep 2013 #81 Geen Ik zal eens kijken of ik die berichten hier ook kan plaatsen. /edit Geregeld maar staan door een eerdere postdatum nu voor deze posts.
Geen Ik zal eens kijken of ik die berichten hier ook kan plaatsen. /edit Geregeld maar staan door een eerdere postdatum nu voor deze posts.
ashikaga 18 sep 2013 #82 Ook een mooie. Uit Afghanistan : Geen multicopter, wel mega fuck up ! . Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
Ad Bakker In Memoriam 21 sep 2013 #84 Ook eens een ongeluk zonder al te nare gevolgen Tja, "De Nieuwe Wildernis" schijnt een geweldige natuurfilm te zijn. Schitterende beelden, maar geweldige piloten zijn het nog niet: Groet, Ad Bakker Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
Ook eens een ongeluk zonder al te nare gevolgen Tja, "De Nieuwe Wildernis" schijnt een geweldige natuurfilm te zijn. Schitterende beelden, maar geweldige piloten zijn het nog niet: Groet, Ad Bakker
DannyMetall 21 sep 2013 #85 verkeerde piloot zeker ingehuurd heb alleen het zondag's tijd indien nodig hahahaha (denk zelf dat ie het heel koud had en naar huis wou) Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
verkeerde piloot zeker ingehuurd heb alleen het zondag's tijd indien nodig hahahaha (denk zelf dat ie het heel koud had en naar huis wou)