Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
alleen zo verrekte snel leeg , vooral op 6S![]()
gaaaaap, E-maxx(omdat het E-maxx topic is )+MambaMonster ESC+6S lipo= snel leeg![]()
ja inderdaad "gaaaap" het lijkt erop dat jij nog neit met een mamba monster gereden hebt...
1. 6s gaat juist langer mee dan 4s..
2. mmm is mmestal zelf zuiniger dan andere motoren...
3. 50 minuten goed kunnen gassen met 5000mah lipo 3s vind ik toch zeer lang hoor![]()
tjsonge , jij weet vééél voor je leeftijd , hopelijk doe je het op school beter ,wat je soms beweerd :nooo::nooo:, vraag me af of je die wijsheid van joetjoep hebt of van je vriendjes :sleepy::cry:
1. 6S gaat niet langer mee dan 4S tenzij je exact even hard optrekt en rijd met 6S als met 4S. Aangezien je met 6S gewoon weg harder accelereert en rijd dan met 4S gaat 6S niet per definitie langer mee.
2. MMM = Mamba Monster Max = ESC, geen motor
3. 50 minuten ... wie moet je nu nog serieus nemen? Ja als je vooral bashed zoals ik in mijn filmpjes doe dan haal je dat, maar ik sta ongeveer de helft van de tijd stil. Ga je echt flink lopen gassen dan haal je nooit te never 50 minuten.
1. moet je maar eens gaan testen dan zie je dat 6s een 5-10tal minuten langer meegaat.
3. 50minuten is niet overdreven hoor ? als ik eens op de bospaadjes ga rijden kun je zeker zo lang rijden
3. 50 minuten goed kunnen gassen met 5000mah lipo 3s vind ik toch zeer lang hoor![]()
3. 50minuten is niet overdreven hoor ? als ik eens op de bospaadjes ga rijden kun je zeker zo lang rijden
Yes grand master@Nard , wat zei je ook al weer in een ander topic ? oh ja geen moeite doen , ze weten het toch altijd beter , ondanks de adviezen van meer "ervaren " mensen .![]()
Mijn ervaring is dat je met een 6s 5000mah langer rijd als een 4s 5000 mah.
dat dacht ik ook
het is zoals mikeking het zegt
ik moet het echt eens precies timen wat de tijd is misschien wel iets overdreven
maar ik versta niet waarom "de ervaren rijder" q racing zegt dat een lipo zooo snel leeg is
Kleuterschool weer hier hoor, TYP EENS NORMAAL met hoofdletters en punten.
Sorry, kon het niet laten![]()
Kleuterschool weer hier hoor TYP EENS NORMAAL met hoofdletters en punten.