Algemeen Traxxas E-maxx Topic

Het is nog even wachten op wat onderdelen maar binnenkort ga ik met mijn brushed emaxx met 2s lipo's rijden. Moet nog even wachten op de buzzers voor de lipo's en nog even een paar gaten maken in het chassis zodat de accu's ook kunnen worden vast gezet. Ben erg benieuwd hoe dit gaat rijden aangezien die nimh accu bij mij vaak stuk gaan.

Het schijnt niet zo goed te zijn voor de motoren maar dat zien we wel weer heb nog een extra setjes liggen en als alles wel oprookt hebben we direct een excuus om wat anders te kopen.

laat wel even weten binnenkort hoe het is gegaan

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
gaaaaap, E-maxx(omdat het E-maxx topic is )+MambaMonster ESC+6S lipo= snel leeg;)

ja inderdaad "gaaaap" het lijkt erop dat jij nog neit met een mamba monster gereden hebt...

1. 6s gaat juist langer mee dan 4s..

2. mmm is mmestal zelf zuiniger dan andere motoren...

3. 50 minuten goed kunnen gassen met 5000mah lipo 3s vind ik toch zeer lang hoor :)

1. 6S gaat niet langer mee dan 4S tenzij je exact even hard optrekt en rijd met 6S als met 4S. Aangezien je met 6S gewoon weg harder accelereert en rijd dan met 4S gaat 6S niet per definitie langer mee.

2. MMM = Mamba Monster Max = ESC, geen motor ;)

3. 50 minuten ... wie moet je nu nog serieus nemen? Ja als je vooral bashed zoals ik in mijn filmpjes doe dan haal je dat, maar ik sta ongeveer de helft van de tijd stil. Ga je echt flink lopen gassen dan haal je nooit te never 50 minuten.

ja inderdaad "gaaaap" het lijkt erop dat jij nog neit met een mamba monster gereden hebt...

1. 6s gaat juist langer mee dan 4s..

2. mmm is mmestal zelf zuiniger dan andere motoren...

3. 50 minuten goed kunnen gassen met 5000mah lipo 3s vind ik toch zeer lang hoor :)

tjsonge , jij weet vééél voor je leeftijd , hopelijk doe je het op school beter ,wat je soms beweerd :nooo::nooo:, vraag me af of je die wijsheid van joetjoep hebt of van je vriendjes :sleepy::cry:

@Nard , wat zei je ook al weer in een ander topic ? oh ja geen moeite doen , ze weten het toch altijd beter , ondanks de adviezen van meer "ervaren " mensen .;)
:bye:nicksavegex

Laatst bewerkt:
tjsonge , jij weet vééél voor je leeftijd , hopelijk doe je het op school beter ,wat je soms beweerd :nooo::nooo:, vraag me af of je die wijsheid van joetjoep hebt of van je vriendjes :sleepy::cry:

zo te zien weet jij er hier het minste van.. waarom heb je dan altijd iemand anders nodig die het antwoord geeft?

1. 6S gaat niet langer mee dan 4S tenzij je exact even hard optrekt en rijd met 6S als met 4S. Aangezien je met 6S gewoon weg harder accelereert en rijd dan met 4S gaat 6S niet per definitie langer mee.

2. MMM = Mamba Monster Max = ESC, geen motor ;)

3. 50 minuten ... wie moet je nu nog serieus nemen? Ja als je vooral bashed zoals ik in mijn filmpjes doe dan haal je dat, maar ik sta ongeveer de helft van de tijd stil. Ga je echt flink lopen gassen dan haal je nooit te never 50 minuten.

1. moet je maar eens gaan testen dan zie je dat 6s een 5-10tal minuten langer meegaat.

2. dat kan zijn maar je weet wat ik bedoel ej :)

3. 50minuten is niet overdreven hoor ? als ik eens op de bospaadjes ga rijden kun je zeker zo lang rijden

1. moet je maar eens gaan testen dan zie je dat 6s een 5-10tal minuten langer meegaat.

volgens mij snap je Nard niet echt. Als jij een 4S 5000 mah neemt en een 6S 5000 mah neemt. Normaal ga je met een 6S rijden omdat het sneller gaat....
als jij de hele tijd de max. snelheid gaat rijden wat de 4S aan kan en als je op je max. gaat rijden wat 6S aan kan dan zijn de tijden zowat exact hetzelfde. Je neemt toch niet alleen een 6S om even hard te gaan rijden als een 4S en dan de tijd iets te verlengen???

3. 50minuten is niet overdreven hoor ? als ik eens op de bospaadjes ga rijden kun je zeker zo lang rijden

Dan rijdt jij zeker 1 meter en keert weer om..:confused:.. Hoe vaak doe je dit nou. Ga je op een baan rijden met 5000 mah ga je ongeveer 15-20 min mee. Bashen(waar je meestal ook lang stil staat) 30-35 min??

Dan hebben we verschillende opvattingen Nick;

'op de bospaadjes' versta ik niet onder 'goed gassen'.

@Nard , wat zei je ook al weer in een ander topic ? oh ja geen moeite doen , ze weten het toch altijd beter , ondanks de adviezen van meer "ervaren " mensen .;)
Yes grand master :)

Mijn ervaring is dat je met een 6s 5000mah langer rijd als een 4s 5000 mah.
MAAR 50 MINUTEN ??
Dat haalt ie op half gas niet eens.
Ik bash op 6s rond de 20 min.
En nick je denk altijd alles beter te weten maar geloof me nard weet het wel die test alles uit :P.
Alleen nard?? 6s rijd langer als een 4s dat weet ik zeker.

Maar we moeten nick sowiso niet zo serieus nemen want hij kan een merv met 80 a 90 kmpu goed controleren.(Wat uiteraard niet te controleren is jah misschien op een vliegveld :) )
Dan maakt ie een filmpie en klapt ie op een paaltje geheheh.

Laatst bewerkt:
dat dacht ik ook

het is zoals mikeking het zegt

ik moet het echt eens precies timen wat de tijd is misschien wel iets overdreven

maar ik versta niet waarom "de ervaren rijder" q racing zegt dat een lipo zooo snel leeg is

Kleuterschool weer hier hoor TYP EENS NORMAAL met hoofdletters en punten.

Laatst bewerkt:
Back