Algemeen Traxxas E-maxx Topic

Ik heb sinds vandaag nieuwe offroad banden, maar helaas zit hier een 17mm zeskant in terwijl op mijn E-Maxx 14mm wielmeenemers zitten. Nieuwe 17mm wielmeenemers kopen is natuurlijk een mogelijkheid, maar ik moet dan telkens switchen tussen de 17mm en de 14mm.. Zijn er ook hubs te koop die van een 17mm een 14mm maken door een zeskant in het wiel te doen oid???

Als ik 17mm meenemers moet kopen, voldoen deze dan? Of moet er nog wat bij??

Of voldoen deze ook? Hier zitten volgens mij die pinnetjes niet bij.

Gisteren weer even wezen rijden op een crossbaan. Wat onderdelen gesneuveld door een in de weg staand paaltje. Mijn achterste shock tower heeft het ook begeven en nu vroeg ik me af of die ook in alluminium te krijgen is. Heb al flink gezocht maar kan ze niet vinden.

Is er iemand die de alu shock towers op zijn e-maxx heeft zitten en weet iemand welk nummer die hebben en waar ze te koop zijn.

Alvast bedankt

Aluminium op deze truck zou ik niet doen, hooguit een chassis, hoewel ik daar niet echt een voordeel in zie , hooguit een lager cog . Rpm is de beter keus, zal niet de eerste en laatste keer zijn dat hij op zijn rug belandt.;)

Ga die van RPM bestellen. Hij heeft gisteren iets te veel klappen op de achterwielen gehad waardoor de shock tower helemaal door midden was. RPM draagarmen zijn ook al in bestelling.

Nee zijn 4 setjes met draagarmen. Voor en achter alles hetzelfde net als dat het origineel ook is.

Beste e-mexxers, om mijn e-mexx in perfecte conditie te houden ben ik op zoek naar een 'onderhoudschema' van diverse onderdelen + frequentie. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

pssst.............. het is E-Maxx!!
En onderhoudsfrequentie hangt af van de hoeveelheid dat je ermee rijdt.
om de 2 ritten ff de boel nalopen ( lagers bv ) en vervangen als het stuk is.;-)

Mijn e-maxx krijgt alleen onderhoud als er iets uit elkaar moet doordat er wat stuk is. Als je een beetje regelmatig rijdt dan gaat er nog wel eens wat stuk en als je dan toch aan het vervangen bent loop je dat stuk ook even na.

met 1 aanvulling: bigbore's of een andere alternatief bv van Losi , want de stock's zijn bagger :yes::cool:

yup ,Ik heb er al twee krom helaas.
Maar de Bigbore's zijn al binnen die wachten nu op mijn rpm draag armen voor de voorkant en
RPM conversie set voor de achterkant die nog binnen moet komen helaas.:D

En ik weet dat Bigbore's goed zijn van mijn slash ultimate daar zitten ze stock op.

Back