Algemeen Traxxas E-maxx Topic

Off-Road Racer zei:
Maar toen ik hem volgas voor een keertje wegtrok..zakte hij alleen door
zijn vering en kwam de voorkant dus niet omhoog :?

Komt dat omdat hij nog moet worden ingereden :?:
`

wheelies maakt de maxx vrij eenvoudig maar wel afhankelijk van de ondergrond natuurlijk en staat van de acuus. Heeft niks met inrijden te maken. Anders even klein tikkie achteruit (niet te hard, komt anders te hard aan op je slipkoppeling) en dan volgas vooruit. Gaat ie gegarandeerd op z'n achterwielen.

Ennuh, nog wel ff die kap stickeren!

hij ziet er goed uit. maar idd veel te nieuw :-)
Je kan ook proberen de slipper iets strakker te draaien daar kan het ook aan liggen dan hij geen wheelies maakt.

Kap is allang bestickert
Ik ga zometeen even de klemmetjes erop zetten die je erbij kreeg (op de vering)
Die foto's zijn gemaakt toen hij net uit de doos kwam...kan ik nog eens terugzien hoe hij schoon eruit zag :D

Filmpje:
http://media.putfile.com/E-Maxx-the-Movie

EDIT:..vandaag (09-01-06) is hij kapot gegaan :cry: ....3 tandwielen zijn kapot gegaan omdat er een imbusje uit eentje is gevallen, en die heeft even huis gehouden :|

Gelukkig

Multiplex duitsland wou wel mee werken en hebben mij de nieuwe onderdelen gestuurd

Gister zijn ze binnen gekomen en ze zitten er nu in :D
Vanmiddag dus maar weer rijden....

Foto's volgens nog :P
M'n vader vind dat wel leuk...net een nieuwe foto-camera gekocht dus tja.. (Nikon D50 :D )

EDIT: hij kan wel een wheelie maken

normal_E-Maxx%20wheelie%20small.jpg

Pfff....nog steeds heb ik mijn onderdelen niet binnen :cry: :cry:

Maar hij heeft inmiddels mooie offroad ervaringen mee gemaakt..stopt nergens voor :lol: :o

Volgende week worden er al bumpers voor me gemaakt :D

je kunt bij TH bestellen en leveren met UPS. Kun je ook via internet je pakketje volgen, erg leuk. En snel, echt zondag besteld, woensdag de spullen in huis.

Dat UPS is ook meteen heel erg duur :| :(
Hier zou het ook in 2 dagen hier moeten zijn maar er is iets verkeert gegaan
Waar hun het wee moesten bestellen..daar hadden ze te weinig moertjes gelevert(1 ipv 4)

Heeft er iemand nog belang bij een E/maxx stuurservo en 8 e/maxx schokbrekers. Dit zijn originele onderedelen 4 maal gebruikt.

gr Marten

Vandaag heeft mijn maxx 38,4 km/u gehaalt
Gaat dus lekker :D

Alleen meteen mijn eerste crash mee gemaakt..
We wouden nog 1 keer filmen dat hij volgas mooi over een drempeltje heenging (altijd goed gegaan)
Hij kwam dus helemaal los maar kwam scheef neer...waardoor hij ieens naar links ging :?
Hij kwam dus volgas tegen de stoeprand aan :cry:

Before:
emaxx12.jpg

After:
DSC00011%20%28550%20x%20416%29.jpg

Sorry voor de slechte foto...even snel een oude camera gepakt :P

Ik heb er ook nog een filmpje van...komt ook nog :wink:

Is zo'n Skidplaat gewoon te bestellen bij b.v. PK :?:

Back