Algemene Hpi E firestorm topic

Omdat ik over een weekje of 2 mijn hpi e firestorm krijg en er nog wel eens wat meer mensen zijn op het forum die er een hebben.

Het Hpi E firestorm topic :D

Hier kan je alles kwijt over de E firestorm.

Inderdaad. Beetje irritant..
Posted via Mobile Device

Inderdaad irritant zeg ... vooral omdat ik helemaal geen firestorm heb ..... maar de verbeterde versie daarvan ... de Traxxas Rustler VXL ... :p

Ik heb zoekfunctie al gebruikt met het zoeken naar een E firestorm topic maar ik kan hem niet vinden !..

Heeft iemand er een link van mischien ?

Nu moet ik toegeven dat ik ook nog geen algeméén topic hierover heb gevonden. Wellicht is het zelfs een goed idee er zo eentje te maken, dan worden er minder aparte topics gestart door mensen die vragen hebben omtrent de Firestorm.

Ik denk dat bij deze het Algemeen Hpi E-Firestorm topic :)

Die van mij komt deze week ergens binnen.
Dan maar eens uittesten hoe achterwiel aandrijving rijd, heb alleen voorwiel aandrijving, en vierwiel aandrijving gehad.

Bij deze al een vraag, op een buitenlands forum is er ook een hpi e firestorm topic en daar zag ik in dat meeste sturblokken (knucle arms) voor en achter van alu zijn deze ergens te krijgen ? en zijn er eventueel nog wat meer opties voor aandrijflijn en vooral de diff beter te maken ?

Ik heb dus ook een firestorm. Die van mij is nog helemaal standaard op op de zender en ontvanger na. IK heb hem nu al vanaf November en heb nog nooit iets stuk gereden.

Wel een tip voor als je een firestorm koopt: Soldeer meteen de draadenvan de regelaar naar de motor opnieuw.

mvg Bram

Oké dat is een handige tip, dat doe ik meestal toch al :)

Ik heb het zelf geprobeerd te solderen, maar dat is altijd niet helemaal goed gegaan, dus heeft iemand anders het voor mijn gedaan. Ik snap niet hoe ze het doen want als ik wil solderen kom ik altijd 1 hand te kort.

mvg Bram

Mij lukt het altijd wel is eigenlijk heel simpel, ik zou gewoon stekkers eraf knippen, draad strippen, effe open duwen zodat je een soort kwastje hebt en dan een kant in draaien dan vertinnen allebij de kanten en dan op elkaar en soldeerbout er tegenaan ;)

Maar ik moet dan de soldeerbout vasthouden het soldeertin en het motordraadje. Dat lukt mij dus niet

mvg Bram

jij doet dat veel te moeilijk :D
gewoon motordraad los leggen, soldeerbout en soldeertin vast en dan gewoon zo vertinnen op de tafel drukken, leg er desnoods wat onder een stuk hout ofzo :D

jij doet dat veel te moeilijk :D
gewoon motordraad los leggen, soldeerbout en soldeertin vast en dan gewoon zo vertinnen op de tafel drukken, leg er desnoods wat onder een stuk hout ofzo :D

Ik zal het de volgende keer zo wel proberen.

mvg Bram

Even iets anders: kan de standaard regelaar in de E-Firestorm (niet de flux) 2S LiPo aan?
of heb ik een andere regelaar nodig?

2s Lipo is normaal gesproken voor een standaard regelaar geen probleem. (Een vol geladen NiMh accu heeft normaal gesproken een hogere spanning in het begin.)

Back