align t-rex 100s super combo of combo

hallo mensen,
ik wil graag een nieuwe heli ik heb nog niet zo heel veel ervaring hbe nu een infrarood heli maar die vind ik niet meer fijn ivm traag reageren en me vader vliegt er steeds mee nu heb ik 2 heli's gevonden
de 1 is een align t-rex 100s combo en de 2e is een align t-rex 100s super combo
de vraag is wat het verschil hiertussen is
de 2 links
1: Marktplaats.nl > Align T-Rex 100 - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw | Radiografisch | Vliegtuigen en Helikopters
2: Align T-REX 100S Super Combo

alvast bedankt

Geen verschil lijkt mij!

Bij de eerste kan je zo goed als geen support verwachten.
Bij de tweede wel.

Dat is waarschijnlijk het verschil.

Misschien heb ik het trukje niet begrepen.
Maar soms klinkt SUPER beter in de verkoop-techniek.

gr Richard

@Richard, wel info geven waar die jongen wat aan heeft. Dit slaat nergens op.

Het vershil tussen de twee pakketten:

T-REX 100S Combo
* T-REX 100S Kits set x 1
* AT 100 Transmitter x 1
* 3.7V / 150mAh Li-Polymer Battery x 2
* 1.5V Carbon-Zinc Battery x 4
* Simulator Cable x 1
* CD-ROM x 1
* Philips Screwdriver x 1

Trex 100S Super Combo
* T-REX 100S Kits set x 1
* AT 100 Transmitter x 1
* 1.2V / 1600mAh Ni-MH Chargeable Battery x 4
* 3.7V / 150mAh Li-Polymer Battery x 2
* Simulator Cable x 1
* CD-ROM x 1
* CH100 Lipo Charger x 1
* USB Cable x 1
* Philips Screwdriver x 1

KX022003 Trex 100S Combo From Heliguy.com
KX022005 Trex 100S Super Combo From Heliguy.com

Fred

Nee hoor, gewoon accu opladen, binden met de zender en je kan vliegen.

Als het nou echt zo makkelijk was :)

diwannaby2, houd er rekening mee dat je toch regelmatig wat zult moeten prullen aan de heli om hem goed vliegbaar te houden. En of ze echt Ready to Fly zijn zo uit de doos heb ik zo mijn twijfels over. Hij zal kunnen vliegen hoogstwaarschijnlijk maar met wat aandacht vliegt het meestal beter.

disclaimer, heb geen ervaring specifiek met de Trex100, voorgaande is gebaseerd op algemene ervaring.

Als het nou echt zo makkelijk was :)

diwannaby2, houd er rekening mee dat je toch regelmatig wat zult moeten prullen aan de heli om hem goed vliegbaar te houden. En of ze echt Ready to Fly zijn zo uit de doos heb ik zo mijn twijfels over. Hij zal kunnen vliegen hoogstwaarschijnlijk maar met wat aandacht vliegt het meestal beter.

disclaimer, heb geen ervaring specifiek met de Trex100, voorgaande is gebaseerd op algemene ervaring.

Tuurlijk als hij een keertje crashed moet hij misschien een setje nieuwe bladen kopen, of een landingsgestel, maar dat is niet moeilijk.
Dus je kan volgens mij wel uitgaan van dit rijtje:
- Laden van de accu
- Binden
- Vliegen

Mvg.

Ik vraag me nog steeds af hoe deze heli vliegt ?!
heb er ooit een thread over gehad maar niemand schijnt het te weten :confused:

na ja ben meer dan tevreden met mijn mCPX :D

Heb de supercombo pas gekocht en hierbij zit ook een simulator voor op de pc en heeft 2 lipo s hij vlieg in mijn ogen geweldig (heb ook een Trex 450 sport) de t rex 100 is echt een volwassen heli gr

Ik zelf heb ook geen ervaring met de Trex 100, ik heb een Nine Eagles Solo Pro V2 en die vliegt praktisch direct uit de doos/koffer(beetje uit trimmen).
Niet stuk te krijgen.
Over de Trex 100 heb ik al wel wat negatieve dingen gehoord op dit forum, maar een ieder oordeelt weer anders.
Kijk in ieder geval ook naar de verkrijgbaarheid van onderdelen. Dat was voor mij doorslag gevend om voor de Solo Pro te gaan.
Mijn modelbouw verkoper had zowel de Trex als de Solo Pro, alleen geen onderdelen op voorraad voor de Trex en wel voor de Solo Pro.En als er iets stuk is wil ik niet 2 weken wachten.

Combo zou een accu hebben en geen simulator ,terwijl de supercombo twee accu 's en de sim heeft ,die overigens bij mij niet werkt ,Gr. Paul

Back