Align Trex 100 (met video)

Op de facebook pagina zijn iets meer plaatjes te vinden. En lijkt er op dat je een extra simulator er bij krijgt. Altijd welkom, denk ik zo.
Align Corporation | Facebook

En op de heliguy website staat hij al. Daar gaan ze de rtf verkopen voor €55,98. Vergeleken met de rest, en erg goede concurentieprijs, toch? :P

Kun je hem voor die prijs ook al bestellen dan? Lijkt me onwaarschijnlijk laag, gezien de schijnbare verbeteringen tov de Solo Pro en de mSR, zoals de "echte" servo's. Dan hebben ze of weinig kosten gemaakt bij de ontwikkeling, of ze willen zich in de markt duwen, in de hoop dat mensen die deze als eerste FP nemen, later over gaan stappen op grotere Align heli's.

Ik heb ook mijn twijfels bij de prijs. Staat ook bij dat de uiteindelijke prijs kan veranderen. Misschien is het een soort aanbetalingsmethode. Tijd zal het ons leren.

als de prijs van 55 euro juist is ,is dit een mooi dingetje voor die prijs ,de 120sr gaat voor 2 keer en een beetje die prijs ,,ook wel jammer dat align deze niet met alu upgrades heeft gemaaks zoals ik al msr full metal op you tube heb gezien
dan word het toch echt een beetje align

Q6jzJulMOSs[/media] - blade msr max upgrades

Laatst bewerkt door een moderator:
als de prijs van 55 euro juist is ,is dit een mooi dingetje voor die prijs ,de 120sr gaat voor 2 keer en een beetje die prijs ,,ook wel jammer dat align deze niet met alu upgrades heeft gemaaks zoals ik al msr full metal op you tube heb gezien

Q6jzJulMOSs[/media] - blade msr max upgrades

MicroHeli.com

daar hebben ze dat spul allemaal....zie je meteen waarom het niet standaard ermee uitgevoerd is :)

de msr en 120sr zit standaard ook geen alluminium op

[URL="
- blade msr max upgrades[/URL]

En met al dat metaal gaat je vliegtijd met sprongen achteruit. Ik heb de eer wat metalen upgrades voor de Solo Pro te mogen testen, en al geven ze tot nu toe allemaal een duidelijke verbetering, er is ook een keerzijde. Je hebt zo een paar gram extra te pakken, en op een dergelijke lichte heli maakt dat veel verschil.

Verdikkie, das wel heel leuk speelgoed.....
Lekker stabiel ook, nu nog in BL en we hebben een woonkamer winnaar!

Waarom moet het altijd brushless? Dat extra vermogen heb je binnen niets aan, en de motoren in deze super lichte heli's gaan echt lang mee. Niet zoals bij sommige Walkera heli's waar na een vlucht of 15 al weer nieuwe brushed motoren kan plaatsen. Deze kunnen tot tien of meer vlieguren mee en zijn in een minuut vervangen, althans bij mijn Solo Pro, waar deze Trex100 een paar trekjes van heeft.

Ze gaan het moeilijk krijgen tegen de Blade mcpx.E-flite gaat zijn stempel drukken op de microhelimarkt , zoveel is duidelijk.

Ze gaan het moeilijk krijgen tegen de Blade mcpx.E-flite gaat zijn stempel drukken op de microhelimarkt , zoveel is duidelijk.

De mCP lijkt inderdaad meer te bieden, al zullen er ook nadelen aan deze heli kleven. Geen brushless, terwijl bij een CP de motor meer toeren zal maken en langer op volgas zal moeten lopen dan bij een FP. De motoren van de mSR gaan vrij lang mee, maar hoeven veel minder hard te werken.

Vliegtijd van de mCP schijnt ook erg kort te zijn, 3 tot 4 minuten.

En laten we niet vergeten dat eflite in het oosten helemaal niet zo populair is. En er is best een kans dat Align over een paar maanden ook met een micro CP komt, en dat de "100" alleen een opwarmertje is, of voor de meer recreatie vlieger, die helemaal niet zo nodig 3d hoeft te doen.

de nieuwe kan nu ook met de i pod bestuurd worden !
http://www.modellhobby.de/Modelle/H...=article&ProdNr=011KX022008&t=3&c=2473&p=2473
114.jpg

helaas geen cp :-(

Back