Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Hey gasten, lekker gereden gisteren, ondanks dat het diff van de Slash ALWEER stuk is (asje uit spurgearas gesprongen). Altijd spanning met Bart en Bas!

Tof dat er VIJF man met scheppen en harken aan kwamen! Zie je hoe snel het dan gaat?

@ Richard: al een keuze gemaakt? Als het een Slash wordt, zullen we dan de kleur even afstemmen (ik wil de grijs/zwart/gele)?!

Trouwens wel een tof nieuwtje van Bas:

HobbyKing Online R/C Hobby Store : HobbyKing Brushless Car ESC 60A w/ Reverse

Doe er je voordeel mee.

@Haastnooit, .Paul, Ramso en XXSanderXX: ik zeg het nog maar een keer; als je wilt kijken of er nog andere mensen ook kunnen komen rijden als het jou uit komt; stuur me een bericht waarin je me vraagt een e-mail rond te sturen. Geen probleem. NOEM WEL DE DATUM EN HET TIJDSTIP ;)
Als je wilt kan je ook toegang krijgen tot de account zelf.

Sicco; Ik snap je ergenis. Diff van de sc10 ratelde ook weer behoorlijk na zaterdag. De DB01 rijdt sinds donderdag weer en tijdens het sleutelen is gewoon duidelijk dat Tamiya stevigere onderdelen gebruikt dan Team asso. De mamba max set zit nu permament in de db01.
Met de vaste zaterdagknal ben ik er wel weer!

Elduderino; Vanaf 3 uur kruispuntpop bij Café de Verwachting, aan het kruispunt!

Laatst bewerkt:
"Bas" jij hebt wat met die diff's he.
ik heb nergens problemen mee.
alleen de balldiff van de asso vind ik dus ruk.
geef mij anders je diff een keer mee, dan zal ik hem eens verwennen ;).
en dan zul je zien dat hij niet meer stuk gaat.
en ik heb er ook een 90A regelaar met 9,5T motor op zitten.
en een 22t pinion.

nou we zien elkaar wel weer.
zondag kom ik ook wel even langs, zal ik gelijk de tamtech meneemen.
eens kijken hoe hij het nu met de BL set doet:cool:.

gr Sander.

Hey gasten, lekker gereden gisteren, ondanks dat het diff van de Slash ALWEER stuk is (asje uit spurgearas gesprongen). Altijd spanning met Bart en Bas!

Tof dat er VIJF man met scheppen en harken aan kwamen! Zie je hoe snel het dan gaat?

@ Richard: al een keuze gemaakt? Als het een Slash wordt, zullen we dan de kleur even afstemmen (ik wil de grijs/zwart/gele)?!

Trouwens wel een tof nieuwtje van Bas:

HobbyKing Online R/C Hobby Store : HobbyKing Brushless Car ESC 60A w/ Reverse

Doe er je voordeel mee.

@Haastnooit, .Paul, Ramso en XXSanderXX: ik zeg het nog maar een keer; als je wilt kijken of er nog andere mensen ook kunnen komen rijden als het jou uit komt; stuur me een bericht waarin je me vraagt een e-mail rond te sturen. Geen probleem. NOEM WEL DE DATUM EN HET TIJDSTIP ;)
Als je wilt kan je ook toegang krijgen tot de account zelf.
haha ja lekker goedkoop he, ik heb de 45Amp in de tamtech zitten8O.
en dat met een 380 motortje :rolling:.
betel alleen deze kaart er bij is wel handig.
http://www.hobbycity.com/hobbyking/...Name=Hobby_King__Programming_Card_for_Car_ESC__
gr Sander.

tamiyaGB-01049.jpg

tamiyaGB-01050.jpg

Laatst bewerkt:
@Slashmaster, komt goed. Zal vanavond eens langs de baan rijden om te zien hoe deze erbij ligt. Als het weer het toelaat dan deze vrijdag, zaterdag of zondag rijden?

Morgenavond even langs Muco om te kijken waarom mijn Grupner niet laad.. Straks zit ik zonder zender... :-) dat moet natuurlijk niet hehe.

Voor de rest, wil ik dit weekend even een brief samen stellen. Gewoon om te vragen wat er mogelijk is. Daarbij wil ik dan de mensen die dit topic volgen vragen om jullie gegevens naar mij toe te sturen, dit wil ik dan namelijk in de brief verwerken. Daarbij is het misschien een idee om de mailinglijst van Slashmaster te misbruiken om er wat bekendheid aan te geven.

Zoals afgelopen keer besproken, is ons idee vooral om wat meer informatie te vergaren met wat de huidige plek gaat gebeuren, dit omdat (zover ik heb kunnen vinden) deze plek zou worden gebruikt voor de gasopslag.

Anyhow, als jullie je gegevens zouden kunnen doorsturen naar:
paul[at]vanderholst.com
(ik zal deze gegevens natuurlijk niet aan andere mensen verstrekken).

Ik ben gister(dinsdag) even langs gereden. Alle bochten water. Aanzienelijk meer dan vorige week zaterdag. Vrijdag rond 15.00u wil ik ook wel als het droog is.

Komende zaterdag wil ik wel rijden, alleen ben op tijd weg(14.00u ong)

En morgen schijnt het weer flink tegaan regenen :(

Dus ik vrees voor flink wat baan onderhoud als we dit weekend willen gaan rijden.
Komende zaterdag lijkt me de beste dag(en dit is niet alleen omdat ik dan vrij ben,maar de kans op droog weer ook het grootst is zoals de weersvoorspelling nu ervoor staat)

@ .Paul met gegevens bedoel je adres enz?
Ik zal de mijne alvast naar je toe mailen.

En morgen schijnt het weer flink tegaan regenen :(

Dus ik vrees voor flink wat baan onderhoud als we dit weekend willen gaan rijden.
Komende zaterdag lijkt me de beste dag(en dit is niet alleen omdat ik dan vrij ben,maar de kans op droog weer ook het grootst is zoals de weersvoorspelling nu ervoor staat)

@ .Paul met gegevens bedoel je adres enz?
Ik zal de mijne alvast naar je toe mailen.
Oh ja, sorry
NAW gegevens idd eventueel met mail adres (maar dat gaat automatisch hehe).

Vrijdag zeilboot mee.

Heb een nieuw speeltje op het oog;
Mugen 1/8

Heb meer sleutelwerk dan rijtijd van de SC10 en 1/8 is toch wel erg mooi :)

Laatst bewerkt door een moderator:
bas wat doe jij toch met die SC10 van jou:confused:
ik kom rijden, rij 3 x 4000Mah leeg.
ik kom thuis maak de auto schoon, laat de accu's en volgende keer weer knallen.
enne ik lees altijd even een verhaaltje voor als hij gaat slapen :rolling:.
als we elkaar weer zien, geef je diff maar mee dan.
dan zal ik deze voor je vertroetelen met een warme kruik als hij hier dan samen met mijn sc10 gaat slapen:rolling:.

haha nou ik hoor het wel.

gr Sander.

Hey Bas,

wacht nog even met kopen.
Nog niet iedereen weet het, maar volgend jaar verkoopt elke Boekelermeer racer al zijn spul en stapt over op Team Associated SC8:
AssociatedSC8eRTR-1-400x228.jpg

Kost wat, maar enorm (gaaf).

Ik heb mijn invitatie voor vrijdag afgeslagen, het is en blijft veel te nat, schat ik zo in, waar we ook gaan rijden. Jammer, maar ja scheelt weer onderdelen bestellen.

hey ja idd wel leuk de sc8.
maar dan nitro of lipo???

vrijdag kom ik mischien ook wel even, als het idd een beetje knap weer is.

gr Sander.

Electro
Is zeker een mooie auto. Maar zal wel behoorlijk prijzig zijn. 1/8 rtr, mmm 2200kv setje(alleen al 250-300euro). Meer richting 1/7 schaal.
Team Associated SC8e

Ik vindt het strakke van buggies leuker dan short course. En een 1/8 is wat meer mans tussen die trucks nu :)
En het feit dat je niet zoveel troep naar binnen schept staat me erg aan ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn invitatie voor vrijdag afgeslagen, het is en blijft veel te nat, schat ik zo in, waar we ook gaan rijden. Jammer, maar ja scheelt weer onderdelen bestellen.
Heb hem ook afgeslagen, sowieso werk ik t/m half 6 ongeveer.
En inderdaad, nu kan je beter een boot oid hebben :-)

In de zandbak aan de Amethiststraat valt toch wel te rijden. Het is niet ideaal, maar nog altijd beter dan helemaal niet rijden...

Holy f*ck. Die 2 dagen hebben de baan behoorlijk volgemaakt.
Ben benieuwd of het op de amethiststraat een beetje te harden is....

Jaja net de Mugen opgehaald :) Wat een bak zeg. Even gewogen; 3185gram met alleen aandrijving en servo. Nog ff wat 4S lipo's bestellen en hopelijk op tijd binnen voor de opendagen van MVW in purmerend 11 en 12 sept.
P1010097%20%5B%5D.JPG
P1010098%20%5B%5D.JPG

Laatst bewerkt:
Tering zo erg heb ik het baantje er nog niet eerder bij zien liggen.
Je kan er echt met een bootje varen.

Goed bezig bas is mooi werk zo een 1/8 buggy (nu alleen nog een nitro blokje erop):p
Misschien ga ik 12 september ook maar weer eens bij mvw rijden.

Weet nog niet of ik zaterdag ga rijden,aangezien de staat van de baan te erg is en de amethiststraat vindt ik niks aan.

Back