Hey gasten, lekker gereden gisteren, ondanks dat het diff van de Slash ALWEER stuk is (asje uit spurgearas gesprongen). Altijd spanning met Bart en Bas!
Tof dat er VIJF man met scheppen en harken aan kwamen! Zie je hoe snel het dan gaat?
@ Richard: al een keuze gemaakt? Als het een Slash wordt, zullen we dan de kleur even afstemmen (ik wil de grijs/zwart/gele)?!
Trouwens wel een tof nieuwtje van Bas:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : HobbyKing Brushless Car ESC 60A w/ Reverse
Doe er je voordeel mee.
@Haastnooit, .Paul, Ramso en XXSanderXX: ik zeg het nog maar een keer; als je wilt kijken of er nog andere mensen ook kunnen komen rijden als het jou uit komt; stuur me een bericht waarin je me vraagt een e-mail rond te sturen. Geen probleem. NOEM WEL DE DATUM EN HET TIJDSTIP
Als je wilt kan je ook toegang krijgen tot de account zelf.
Tof dat er VIJF man met scheppen en harken aan kwamen! Zie je hoe snel het dan gaat?
@ Richard: al een keuze gemaakt? Als het een Slash wordt, zullen we dan de kleur even afstemmen (ik wil de grijs/zwart/gele)?!
Trouwens wel een tof nieuwtje van Bas:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : HobbyKing Brushless Car ESC 60A w/ Reverse
Doe er je voordeel mee.
@Haastnooit, .Paul, Ramso en XXSanderXX: ik zeg het nog maar een keer; als je wilt kijken of er nog andere mensen ook kunnen komen rijden als het jou uit komt; stuur me een bericht waarin je me vraagt een e-mail rond te sturen. Geen probleem. NOEM WEL DE DATUM EN HET TIJDSTIP

Als je wilt kan je ook toegang krijgen tot de account zelf.