Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Vanmiddag wordt het ook niks. Het lijkt droog te blijven de rest van de dag maar ik zie het toch niet echt zitten. Volgende week beter.

Nog meer mensen interesse om bij MVW te gaan kijken 11 september?

Ik kan er weinig info over vinden (MVW, beide websites doen het niet...) zal hier op het forum nog eens kijken...

Trouwens van 2 personen maar de gegevens mogen ontvangen. Dus mochten jullie je gegevens nog kunnen doorsturen, graag. :)

Ik heb aankomend weekend een gesprek met Kern8, zij worden ingehuurd door de gemeente om "evenementen" te regelen. (tis ook gewoon even bij kletsen, vroeger veel met hun gedaan).

De belangstelling voor iets van een club valt me weer eens vies vet tegen,gezien de moeite die Paul neemt en er tot nu toe maar 2 mensen een mailtje naar hem hebben verstuurd.
Jammer maar het bevestigd nogmaals mijn vermoeden van het alleen maar vrij willen rijden wat we geregeld doen in de boekelermeer, en niks geen extra moeite willen doen om iets meer van de grond te kunnen krijgen bij de gemeente alkmaar.

Anyway hier nog een aantal links naar een echte rc club welke half september een feestje viert:

http://www.rc-mvw.nl/index.php
12-september-crazy-jvd-caravan-race
crawlers-en-scalers-12-7-12-september-mvw-purmerend

Ik ga waarschijnlijk mee doen met de caravan race op zondag 12 september.
Mooie gelegenheid om de kompleet vernieuwde baan layout te rijden.
En mezelf weer verlekkeren bij de crawlers die dat weekend ook weer flink uitpakken.

Eind deze week maar weer eens een kijken nemen hoe het baantje erbij ligt na het
' noodweer' van afgelopen week.
Hopelijk kunnen we aankomend weekend weer rijden ipv varen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Van een aantal mensen de gegevens ontvangen, thanks!

Ik kan die dagen helaas niet... dus zal achteraf de verhalen wel lezen :)

hey bas, lachen van je mugen. Mooi dat het gelukt is. Persoonlijk zou ik er lekker mee op een baan blijven rijden ipv in de modder maar dat is jouw keuze. Ik zie hem binnenkort wel verschijnen.

oeps het ging fout.
verkeerde post.

gr Sander.

Kan gebeuren (zag hem in de mail wel staan), kan jou gegevens dus gewoon opschrijven?

Zal vanmiddag na me werk eens langs de baan rijden. Dan hebben we ook een idee hoe die er bij ligt :)

Zal vanmiddag na me werk eens langs de baan rijden. Dan hebben we ook een idee hoe die er bij ligt :)

dat is niet nodig, bekijk het filmpje dat je vorige keer hebt gemaakt maar nog een keer.......het ligt er helaas nog precies het zelfde bij:(
misschien 1cm minder

dat is niet nodig, bekijk het filmpje dat je vorige keer hebt gemaakt maar nog een keer.......het ligt er helaas nog precies het zelfde bij:(
misschien 1cm minder
Moet bij een klant wat afleveren dus rij er praktisch langs. :-)
met een beetje wind en zon gaat het wel snel.

Hmm,

Ben net even langs het baantje gereden, maar ze zijn begonnen met werkzaamheden.

Op zich is het baantje er nog wel, waren ook geen werklui aanwezig waar ik het aan kon vragen, helaas...
Maar waar we aan komen lopen zeg maar is nu een terrein afgegraven en er staan wat hekken omheen.

Maar ff een paar foto's ter verduidelijking:
baantje006.JPG

baantje001.JPG

baantje003.JPG

baantje007.JPG

Ben benieuwd wat ze allemaal van plan zijn :(

Ik was er rond 14.30. Het waterpeil was een cm of 10 gezakt. Echter ston er nog wel 15cm water in de bochten.
Er was een poppetje met een shovel bezig. Vergeten te vragen wat de bedoeling was... Hij was rijplaten heen en weer aan het rijden, voorspelt niet veel goeds iig.

Laatst bewerkt:
Hm. OK. Wordt verkassen, denk ik. Nieuwe kansen. Dat wordt dus; hoger, droger, breder, beter. Heb er zin in! Zondag maar weer scouten met z'n allen. Of misschien toch eens iemand bellen van de gemeente...

Hogere terrein lijkt me een goed plan. Ik heb het wel een beetje gehad met die modelvaarvijver. Het is een leuk baantje maar een paar weken terug was het kommer en kwel met auto's die door het vocht dienst weigerde, en vervolgens nog van voor tot achter onder bagger zaten, zelfs met undertray. Zondag's kan ik iig niet, nooit eigenlijk.
Volgende week zaterdag uitstapje naar purmerend? Naar een droge, relatief schone baan?

.Paul en ik zijn gister avond nog even langs gereden.

Lijkt er op dat het een opslag plek wordt voor bouwmateriaal (zand en stenen)

Voor de rest hebben we even geprobeerd om de baan droog te krijgen.
Met een paar grond boren een paar gaatjes geprikt door de klei laag om het water makkelijker weg te laten lopen (stond zeker nog 30cm water op sommige plekken).
Vandaag ff kijken of het enig effect heeft gehad.

Verder zondag wel geaccepteerd, misschien ben ik alleen iets later dan 1300, maar kom sowieso.

een opslagplaats voor bouwmateriaal.............. hm dus als we er niet kunnen racen / bashen... dan maar voor de zekerheid de crawler meenemen ;-)

Iemand nog een idee voor het rijden met bestuurbare autootjes tijdens dit seizoen waar we nu zo overduidelijk in beland zijn? Wat een bokke weer zeg...

1:18's maar uit de stal halen voor in MACH Schalkwijk denk ik maar...

als jullie nog een nieuwe plek zoeken om te racen en een baantje te bouwen weet ik denk ik nog wel iets.. in zaandam is groot open grasveld waar je weinig overlast zal veroorzaken als alles netjes wordt opgeruimd en de baan een beetje achterin gemaakt wordt.

het licht ook vlakbij het trein en busstation, bovendien is er op fietsafstand nog een modelbouwshop, minicars.

ik ga zo wel fotos maken van de lokatie;)

dus als jullie weg moeten bij de oude baan neem dan ff contact op oke?

mvg mick

Laatst bewerkt:
Back