Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
in zaandam is groot open grasveld waar je weinig overlast zal veroorzaken als alles netjes wordt opgeruimd en de baan een beetje achterin gemaakt wordt.

het licht ook vlakbij het trein en busstation, bovendien is er op fietsafstand nog een modelbouwshop, minicars.

mvg mick

Met betrekking tot dit grasveld.....

.....ik denk niet dat we zomaar ergens een baan kunnen neerleggen, het moet wel braakliggend terrein zijn (en hopelijk blijven)...en bij voorkeur in een onbewoond gebied zoals een industrie terein...

De gemeente gaat het niet leuk vinden als we een plantsoen openbreken....

Is dit misschien een optie tijdens de wintermaanden...? ;-)

IMG_4176.jpg

IMG_3568.jpg

IMG_3562.jpg

Gr. Bas

Ach in de boekelermeer zijn verder nog locaties genoeg, ook de 2e baan, de zandbaan ligt er nog redelijk bij dus verhuizen hoeft nog niet direct.

Wel ben ik benieuwd of paul al iets van actie had ondernomen richting gemeente?

En verder nu lekker aan het sleutelen, net nieuwe koppeling binnen voor me HPI MT2, om is te kijken of hij wat meer toeren kan maken bij het optrekken. Daar had hij nu wat moeite mee. Tevens alle lagertjes er is uitgehaald, en alles grondig schoongemaakt.

Dus genoeg te doen op de regenachtige dagen. Maar wil nog wel een keertje rijden binnenkort, helaas beloven de weerberichten niet veel goeds.

stot cars,
haha die heb ik ook.
in de binnen stad van alkmaar hebben we een baan van 18meter en 4 sporen breet.
ook met een PC tel systeem.
ik heb dan geen speelgoed auto's maar wel de echte snelle jongens ;).
alleen jammer dat we er bijna nooit meer mee rijden, te weinig animo helaas.

maar voor de winter heb ik straks ook een mooi project:cool:.
een tamiya F104 PRO met de F60 body.
ik wil er ook wel af en toe een wetstrijd mee rijden, dus een stock motor.
maar deze auto,s lopen dan al een 60km :shock:.

zondag ben ik er niet.
ik heb de finale van de speedboten in sparenwoude.

gr Sander.

Zo dat is een hele beste slot car race baan.
Ziet er goed uit,mogen we dan van je vrouw deze winter bij jou thuis komen spelen :p

Even ter info, brief is samen gesteld samen met mijn moeder (klinkt erg, maar zij regelt namelijk het papier met een gemeente van haar eigen stichting). Dus daarin gaat het gemakkelijk, alleen nog geen tijd gehad om het geheel af te maken. Wegens wat prive omstandigheden. (Marcel is op de hoogte, dat ter zijde :) )

52.438962,4.807516 - Google Maps

dat is de locatie die ik bedoel, het zit aardig ver van de huizen af, even verderop een parkeerterrein en er is ook nog een stukje zand waar ik al eens iemand met een hpi baja 5b heb zien rijden dus overlast zul je niet maken denk ik.

en gewoon een baantje bouwen zou wel kunnen als je het met hout e.d. materialen doet, ik denk idd dat ze niet blij worden als je gaat lopen graven.

imo een toplocatie

mvg mick

Yo mannen, hopelijk zitten jullie nog niet in de auto... Richard, Robbie, ik en misschien Bart zullen er niet om 13:00 zijn, maar tussen 14:30 en 15:00, vanwege de verwachte regen.

Dus hopelijk nog tot zo!

Nee heb het ook nog even afgewacht met de regen en zo...

Lijkt er op als ik buienradar mag geloven dat we inderdaad met een uurtje wel droog weer hebben. Spullen staan klaar, dus kom ook wel rond 1500 uur

Er heeft zich al een aardig kliekje aangemeld voor zaterdag... olie in de dempers en knallen maar weer!
Tegen die mini-verkeerspilonnen aan, lachen man.
Als het maar niet (te hard) regent.
Daarvoor nog even wat oldtimers-gummen-met-houten-banden-actie bekijken op CPZandvoort, wordt dus weer een mooie dag!

Laatst bewerkt:
Ondanks het ene buitje waardoor we allemaal even moesten schuilen in de auto, was het toch wel weer geslaagd :)

Trouwens besloten om de Rustler de deur uit te doen, te veel lol met me nitro auto.

Sterker nog gaat een 1:8 nitro auto bij komen, Hpi trophy truggy 4.6
Dus maar ff aan de overkant van het huidige zand baantje even kijken of we een wat grotere baan kunnen maken, want ik zag ook .paul best wel moeite hebben met de bochtjes

Laatst bewerkt:
Ook lekker gereden, 4 accu's leeg zonder panne. Helaas alleen weinig strijd kunnen leveren door het vele oversturen. Maar tijdens en na zo'n geslaagde sessie slaat bij mij ook vaak het koopvirus toe. lk zal me toch nog even in moeten houden.
Nitro is natuurlijk leuk, vooral als het zo goed werkt zoals bij jou, ramsho. Toch is mijn mening dat er qua gezelligheid niets boven 2wd short course gaat, met een grote nitro rij je toch veel alleen. Of je moet ons allemaal overhalen... :) veel succes, ik sta ook nog steeds alleen in het sc8 verhaal ;)

ik sta ook nog steeds alleen in het sc8 verhaal ;)
Nou dat valt wel mee hoor.

Ik wacht nog op diverse tandwielen voor de slash hoop dat ze deze week binnenkomen dan hoop ik dat het van het weekeind weer gaat lukken.

Gisteren bij Monsterjam geweest dus wel mijn portie motorsport gehad dit weekeind.

ik sta ook nog steeds alleen in het sc8 verhaal ;)

Ik ben ook nog steeds te porren voor het sc8 verhaal. Wat me nog wel een beetje tegenhoud is dat het dan wel een stuk serieuzer wordt. Niet alleen qua kosten ook de electronica van de Slashes (lipos regelaars ed) is niet meer bruikbaar.

Naast de sc8 is er misschien nog een ander type auto waarmee we (gezamelijk) volgend jaar kunnen rijden? Kyosho Ultima DB of een on-road type bijvoorbeeld? iemand ideeen?

ik kan trouwens vanaf aankomend weekend weer meer rijden. Het brandweergebeuren is achter de rug.

Kan ik eindelijk die regelaar eens aan je overhandigen........;-)

Gr. Bas.

Ik zeg met z'n allen over naar 1:8.... :)

Maargoed zonder dollen, heb veel lol inderdaad met de MT2 1:10.. die qua rijden gewoon goed tussen al het brushless geweld meekomt.
Hij loopt zeker lekker, en zonder al te veel zorgen, kwestie van goed voorbereid er aan beginnen, en consequent onderhoud. Meer niet.

1:8 is gewoon iets wat ik zelf graag wil, en ik heb ook al een paar andere modellen gezien in de eerdere meetings, dus bang dat ik alleen rijd ben ik niet, en de MT2 neem ik ook altijd mee.
Persoonlijk gewoon al jaren bezig met gemotoriseerd spul en vindt het ook bijzonder leuk om daaraan te sleutelen (of het nou afstellen is of een compleet motorblok van me 1:1 auto vervangen)

Ik stem voor ;-)
Er was een leuke club afgelopen zaterdag, jammer van de paar buien.
De auto's reden lekker moet ik zeggen, baantje was wat hobbelig (paar leuke buitenlingen gemaakt, niets kapot :) )

Volgende week maar weer (als het weer mee zit). Wil trouwens met Marcel een Trophy 4.6 halen, momenteel goedkoop op internet. Dan heb ik ook minder last van het bochten werk.

1/8 is de shit!

Heb nu een aantal keer met de MBX5 buggy gereden op purmerned en ben helemaal om, de db01 heb ik nog voor erbij.
Zoals Bas zegt is het wat serieuzer, maar de lol is ook groter. Alles is ff sterker.
En 1/8 electro is heel erg in opkomst. Veel ombouw kits voor nitro naar electro en een aantal merken hebben al electro auto's(HPI, Kyosho, Asso) en een aantal komen binnenkort(Mugen en Xray bv). Voor 350 pond heb je al een rtr 8th, maar dat is allemaal buggy werk.

De baan is er alleen veel te klein voor. Als het weer er toe is kom ik zaterdag (als er gereden wordt) ook wer langs.

Yo, ik vind alles gaaf om te zien rijden, dus laat maar komen. Dat geldt ook voor komende vrijdagmiddag, maar het loopt nog geen storm... Dus neem hem op, die atv middag, want komend weekend wordt het weer pet!

Back