alle tekeningen op 1 punt verzamelen

• Topicstarter Topicstarter hilbren
  • Startdatum Startdatum
H

hilbren

Guest
Ik heb al een tijdje een site met de nodige tekeningen erop (inmiddels meer dan 50) maar ik ben nog steeds op zoek naar meer, op dit moment heb ik eigenlijk alleen maar vliegtuigen maar ik wil de selectie boten wat uitbreiden. verder heb ik een onderdeel "various" waar allerlei handigheidjes en tips of schakelingen in geplaatst kunnen worden.

je kunt mij bereiken via rcmodelbuilding@msn.com en PM als je een tekening die te groot is voor het msn account dan krijg je een ander email adres dat ik liever niet op internet zet (ivm junkmail)

wat ik ook graag zou willen weten is wat er nog meer op m'n site moet komen...

PS. ik heb het hier dus alleen over tekeningen die digitaal zijn, dus geen papier oid

ik heb nog een tekening van een lil satan check je mail bargaindog :)

f3rdy zei:
uhmz dan moet er iets mis gegaan zijn :cry:

zou je hem nog een keer op willen sturen ? , en als die groter is als 1mb dan mag je ook een mailtje sturen maar dan zonder tekening want dat accepteerd msn niet, dan krijg je van mij een mailadres waar je je tekening wel naartoe mag sturen..

mooi, ik heb je site even aan de link directory van mijn site toegevoegd. staan er nog een paar in misschien kun je die ook voor je verzameling gebruiken :?:

Back