Alles-in-1 camera voor binnen?

Eigenlijk mag ik het hier niet vragen denk ik omdat het niet echt voor FPV bedoeld is, maar ik zoek een draadloze camera ter beveiliging van mijn zaak. Pas geleden is er bij de buren een overval geweest en dan ga je je toch afvragen of de boel niet beter beveiligd moet worden.

Dus wat ik zoek is een alles in een camera die het goed doet bij weinig licht/binnenverlichting.
Het meest ideaal zou 1.3Ghz zijn, maar die zijn denk ik behoorlijk zeldzaam.

Kan iemand me misschien iets aanraden?

Eigenlijk mag ik het hier niet vragen denk ik omdat het niet echt voor FPV bedoeld is, maar ik zoek een draadloze camera ter beveiliging van mijn zaak. Pas geleden is er bij de buren een overval geweest en dan ga je je toch afvragen of de boel niet beter beveiligd moet worden.

Dus wat ik zoek is een alles in een camera die het goed doet bij weinig licht/binnenverlichting.
Het meest ideaal zou 1.3Ghz zijn, maar die zijn denk ik behoorlijk zeldzaam.

Kan iemand me misschien iets aanraden?

Sven

zoek even op beveiligings cam dan vind je er vele.
Ik zou je draadloos afraden.. Het is leuk, maar 100% betrouwbaar niet.
Zal je net zien, het moment dat je de beelden nodig hebt is het net weggevallen.....

Hoe zit je met de verlichting? Genoeg of weinig? iets met infra rood erbij ?

Een gewone knappe usb camera met een pc'tje als recorder brengt je al een heel eind vlgs mij...

Ik weet wat ik zoek, en er zijn er inderdaad vele. Dat is nou juist et probleem. ;) Er zijn er TEVEEL. En het meeste is troep. Ik hoopte dat er hier misschien iemand was die toevallig wist waar je goed spul kunt kopen voor een redelijk prijsje.

Verlichting is redelijk maar niet echt slagers verlichting. Gewoon kantoor verlichting.

En ik ga niet een hele PC laten draaien om iets op te nemen, daarmee kan nog veel meer fout gaan dan een slechte draadloze verbinding, en et zuipt nog stroom als een ketter ook. ;)

Met draad mag overigens ook als daarmee de kwaliteit echt denderend omhoog gaat. Dan koop ik wel een eind RCA kabel erbij.

Back