ALLES over de protech airblade...vragen etc.!

ok ik vond het wel misschien een goed idee(ook al ijn er niet veel met deze zwever)om een groot topic te starten over de protech airblade zoals er zovele zijn van de easystar...

aangezien ik veel te vragen heb is dit ook best handig voor mij en ik hoop dat jullie mij vaak kunnen helpen met de technishe zaken enzo ik ben totaal nieuw in de rc vliegwereld en zoals ze zeggen: alle begin is moeilijk, je moet ergens beginnen

dus mijn laatste vraag is: als ik nieuwe prop +motor wil insteken,hoe krijg ik die vlieger in godsnaam open? het is 1 geheel en dus zit ik zowat te denken hoe verander ik in godsnaam delen daarvan :)

en passen in deze vlieger alleen batterijpakjes zoals de originele of ook langwerperige batterij-packs?

mijn excuses omdat ik zoveel vraag en veel domme vragen maar jah ik vraag alles liever zodat ik zeker ben enz...

ik hoop dat dit topic een succes word!!!!

Sven
Zit namelijk in hrtzelfde schuitje als jij.Heb ook de airblade gekocht als onervaren
piloot .Heb wel al gevlogen met 2 kanaals vliegtuigjes zoals de x twin enz....
maarja zelfs het kleinste kind kan dit he.ik wil na wat mislukte pogingen met skybike en pipercub van gws
ook een nieuwe start maken met de airblade.zit in overweging om in de toekomst de easy star
van multiplex te kopen(schijnt erg goed te zijn).nuja alle tips ivb met de airblade zijn ook bij mij welkom
reageren zou ik maar zeggen.groetjes

Ik heb al met een airblade gevlogen en een motor vervangen.
Ik heb de aansturing van het richtingsroer ook aangesloten op het eerste gaatje.
Zodat ik meer uitslag kreeg op het richtingsroer. Zo vliegt hij het beste.
Om de motor te vervangen moet je eerst het zwarte kapje verwijderen van de spinner.
Daaronder vindt je een schroefje om de spinnerkap te verwijderen.
Als je die losdraaid kan je met een imbus sleuteltje de 2 imbusschroefjes loszetten en dan de spinner van het motorasje trekken.