Dag,
na enkele jaren van bouwen van de Stroep,was het toch wel tijd om enkele veranderingen door te voeren.
Allereerst,werkte ik altijd met een T stuk met 2 lijmmoffen.Heel toevallig vond ik er met 3 lijmmoffen.Dit was een verbetering,daar de achterste verlijmingen van de schaatsen,een stuk eenvoudiger gingen.Dit hield wel in,dat ik de 3 ballasten moest aanpassen(verzwaren,iets meer volume).
De motoren hebben een nieuwe dichting gekregen en deze zitten aan de binnenkant van de behuizing.
Het ballastsysteem gaat nu ingebouwd worden dmv een injectiespuit met een begrenzer,daar in het verleden de baxterzakken soms scheurden met alle gevolgen vandien.Het voordeel van dit systeem(vinding van Douglas(SRS))is,dat het zweven heel juist kan geregeld worden.Wil m'n goede vriend Raf danken,omdat hij vandaag met z'n Stepcraft,de kunststof onderdelen uitgefreesd heeft.
We hebben nu het video systeem klaar om te kunnen navigeren via een klein schermpje(kleur).Dit kan tevens gelijktijdig aan gesloten worden op een groot scherm.Ook kan de belichting van de camera via het schermpje geregeld worden(voor macro opnamen,tot 1cm afstand van het voorwerp).
De behuizing is reeds klaar en bestat uit een acryl buisje.Ook hier heeft Raf weer al de onderdelen uitgefreest.
Tot dusver.
Grtjs,Marc3.