AlphaJet EDF-50

Hi,

Hier een bijdrage van Appie aan het "geklooi met electro" :lol:

Een AlphaJet aangedreven door een EDF-50 impeller,

Specs,

Spw: 65cm
Profiel: Clark-Y
Lngt: 54cm
Gewicht vliegklaar: 183gr
Pwr: LiPo 1020
Tekening: ACAD, moet nog bijgewerkt worden voor pt nr.2

De kist op de foto's is prototype nr. 2, nr. 1 is helaas gecrashed door toedoen van Appie. Ik had de stuurstangetjes per abuis afgekneld door het trekbandje waarmee de impeller gemonteerd zat. :oops:

Het ding vliegt lekker strak, zowel snel als ook langzaam, dus ook indoor te gebruiken, alhoewel ik voor indoorgebruik de spanwijdte wil vergroten tot zo'n 80cm :!:

Oke, kijk en huiver............ :arrow:

Shit hoe zet ik fots's op deze Thread :?: Bij de E_Zone kan ik ze gewoon uploaden :!: [/img]

Ja,ja lijkt gemakkelijk, is het waarschijnlijk ook, maar heeft iemand een idee wat onderstaande foutmelding betekent :hammer:

Parse error: parse error in /data/members/free/tripod/nl/m/o/d/modelbouwupload/htdocs/uploadpic.php on line 4

Appie

oeps, is geheel mijn fout. Ik vroeg me al af waarom er zo weinig geupload werd de laatste 2 dagen :)

ik heb namelijk een IP (niet van forumlidhoor) gebanned, en heb een haakje te veel laten staan :oops: :oops: :oops:
niet getest daarna :oops:

extra haakje in script is verwijderd, en hij doet het nu weer :wink:

Foto's AlphaJet EDF-50

Oke, we gaan het nog eens proberen

Kijk en huiver...................................... :D

afb1685.jpg

afb1686.jpg

afb1687.jpg

Appie.

@ Appie

Leuk project heb je hier, waar ik echter nog het meest benieuwd naar ben is hoever je met het F18 project bent. Ligt het nog op de plank? Vliegt het al? of ligt t alweer in de kliko? :wink:

Groet van Ben

@Bende

Hoi Ben,

Nee m'n F/A 18 ligt nog niet in de "Grijze container" het project heeft zo'n 2 maanden stil gelegen omdat ik met m'n motorkist zonodig een "midair" moest maken. Gevolg eerst nieuwe motorkist (SIG 4-Star) bouwen en dan weer verder met m'n F/A 18. ik probeer 't ding binnen nu en 2 maanden luchtwaardig te hebben. :wink:

De AlphaJet is even een oefening, ook met het oog op het indoor gebeuren in het najaar, tussendoor. De bouwtijd van't ding is +/- 1 dag dus dat is altijd wel even tussendoor te doen :D

Ik houdt jullie op de hoogte m.b.t. "The Dutch F/A 18"

Appie

@Appie,

Het ziet er zoals alles wat jij bouwt weer gelikt uit.
Wordt dit ook de indoor EDF klasse pylonracer voor dit najaar? :P

@Theo

Theo ik denk ik dat voor indoor de spanwijdte naar zo'n 80cm moet en dat eventueel het profiel iets dikker moet worden. Binnenkort maar ff mee experimenteren :lol:

Ik moet natuurlijk wel iets tegenover jouw fantastische Pitts kunnen zetten :lol:

Appie

Back