AlphaMacSoftware's RC Helicopter Simulator

• Topicstarter Topicstarter Edkroket
  • Startdatum Startdatum
E

Edkroket

Guest
Hoi, Ik heb net een LamaV4 helicopter gehad voor de kerst. Heel erg leuk, ik heb een Powermac en wil graag "AlphaMacSoftware's RC Helicopter Simulator" gebruiken omdat alle ander software opties niet draaien op mijn Mac. Alle links naar de download van versie 2 zijn dood. Heeft iemand hem toevallig in het bezit? en zou iemand hem willen mailen naar me?
Of een download link mag ook natuurlijk. Ik heb al veel gezocht maar het is me nog niet gelukt. En eerst met de simulator oefenen lijkt me echt wel handig. Tijdens m'n eerste start schoot de heli als een pijl omhoog tegen het plafond. Twee kapotte wieken.:confused:

Ik hoop echt dat iemand het nog ergens heeft!

Ed :rolleyes:

Yep heb daar al gevonden. Bedankt anyway! Maar wat draait dat slecht op een G4 1,25Ghz duall... Pffff. daar heb ik dus ook niet veel aan. Dan maar heel voorzichtig en laag aan de grond oefenen.

ed

Site weer open

Voor de maccers onder ons.... de officiele website is weer open.
AlphaMacSoftware's RC Helicopter Simulator
Ik ben er ook achter dat als je even een nieuw account op je Mac maakt en deze in het engels insteld alles meteen werkt. Zelfs op mijn duall 1,25 GHz G4. Ik kan de Sim nu probleemloos gebruiken met mijn Esky 0404 Radio.

Dit even ter uwer info!
Zet wel even de Servo Reverser in deze volgorde voor de SIM en haal de Crystal er uit voor besparing van je batterij.
AIL OP REV, ELE op NOR, THR op REV en RUD op NOR.
Anders werkt de gas en voor/achteruit verkeerdom.

Suc6 Ed:razz:

Back