Ik denk dat een zenderset nog nietzoveel uitmaakt voor Igor.
Aangezien ik eruit op kan maken heeft hij maar een bepaald budget om uit te geven, en om nou alles uit te geven aan een goeie zender en een flut vliegtuigje lijkt me beetje stom.
Ik denk dat hij gewoon beter voor een pakket kan gaan en dan sparen voor een zender, want hij geeft zelf aan dat hij wel licht verslaafd is geworden en de interesse heeft om bij een club te gaan.
Maar als je het een beetje reeël bekijkt en wat verder in de toekomst kijk, dan zal daar een mogelijkheid zijn dat de hobby afzwakt en misschien zelfs tot een punt kan komen waar het links komt te liggen.En om dan met zo'n zender te zitten is ook niks.
Want wat heb je aan een goeie zender zonder een goed vliegtuig.
En zo'n vliegtuigpakket kan je veel tijd en plezier aan beleven het is tevens geschikt om te kijken of de hobby modelvliegen je wel aanspreekt, en denk je dan van ja ik vindt het echt leuk en wil er mee doorgaan, dan is pas denk ik de tijd om te denken aan een nieuwe goeie zender.
Ik wil hiermee niet negatief overkomen, maar dit is gewoon hoe ik erover denk.
Iedereen die een nieuwe hobby vindt is voor 200% enthousiast en wil het liefst het beste van het beste