Als beginner willen vliegen!

maar is wel goed vliegtuig dus??
(ik koop hem daar wand ik ken de verkoper)

Tim

ik zou die uit nederland doen, het best kan je er ff heel rijden (op afspraak) en hem ophalen(nu wet ik niet hoever je woont maarja).
maar zit er een computer zender bij dan??

Tim

Nederlandse:
''Tevens word er een Cd rom en simulatorkabel bijgevoegd voor het oeffenen op de PC''

bij die duitste staat
''Zusätzliche Anleitung auf CD'' (dat er info op cd staat neem ik aan?)

en ophalen is beetje ver, (dat bedrijf ligt boven amsterdam ergens, en ik woon in zuid-west nederland :) ) dus als jij em eerst ophaalt en zecht of alles goed is bestel ik em via de post :) (of ik eerder per post :P)

ja, je kan hem ook gewoon bestellen ja!
maar een computer zender betekend (als het goed is)"een zinder met een computertje er in" :P

Tim

dat met die 'Zusätzliche Anleitung auf CD' , betekent niet meer als 'er zit een CD met de handleiding erop bij'.

Igortje zei:
Oke,

effe snel aangeven:
http://www.romafiramodelbouw.nl/Romafira webshop vliegtuigen.html

en die andere:
http://www.schlaukauf.net/product_info.php?products_id=502

ik zit nu weer te twijfelen, hoewel die uit duitsland ongeveer 10 euro goedkoper is (incl verzendkosten)
is die uit nederland opzicht wel weer beter, komt uit nederland, en er zit zowiso een computerzender bij.

Ja, aleen daar zit dus geen simulator kabel bij?

en is het nou wel of niet een computerzender bij die nederlandse (en wat is nou een computerzender?) een zender met een computer dr in of een zender die je aan de computer kan aansluiten?

oow oke, we vermoeden al zoiets ja.
maar weet jij meschien ook wat computer zender inhoud??

1. een zender met een computertje er in (denk ik)

2. een zender voor op de computer (denkt Igortje)

Tim

Een computer zender is een "intiligente" zender, die bijvoorbeeld een aantal modelgeheugens heeft en instellingen van toestellen kan doen en onthouden. Overigens zou ik geen zendapparatuur in het buitenland kopen, voor wat ik begrepen heb ben je dan namelijk de importeur en dan kun je in geval van schade trammalant krijgen. Niet dat die kans erg groot is, maar ik zou zenders gewoon in Nederland kopen :wink:

Stefan

MUhAHahAHa :vamp:
ik west wel dat ik ïets"van RC afwist! :banana:
(sorry Igortje :wink: )

Tim

@ Commander Clumsy,
IDD! 1 broer zit in ierland nu, en de andere ruimt zn kamer nieteens op :P

dus die zou niemand willen hebben...

@ BlackBird,
was het een wedstrijdje dan :P?

darom vroeg ik het,, nouwja.. :P

@ stefan_riemens,
ik was ook al van plan om em in nederland te kopen (ookal is het 10 euro duurder...)

Edit:
de club waar ik bij ga heeft stickmode 1 (dus gas en rolroeren links en hoogte en richting rechts)

Da's mode 4!

Mode 1 is hoogte en richting links en gas en aileron rechts.

Ik zag net dat uit het andere topic dat je links en rechts hebt omgewisseld, het is dus effectief stickmode 1 die ze vliegen

Bij onze vereniging vliegen we stick-mode 1. Dat wil zeggen: gas en rolroeren op rechts en hoogte/richting op de linker stick.
stond in de mail:P

dus had het verkeerd gelezen

ik heb gevlogen met de cessna van gravit, die had gas links, en richting en hoogte rechts,, dus was even in de war :P

Back