Als beginner willen vliegen!

Danny Mulders zei:
en is dit anders ook niet wat?
http://www.conrad.nl/goto/?product=230187
is wat duurder (meer dan twee keer zo duur) maar oogt wat degelijker en kan met meer wind gevlogen worden. alleen mag je dan absoluut NIET op een veldje in de buurt vliegen en ik zou les vragen van iemand op een club. :wink:
vliegt trouwens op brandstof in plaats van elektro...
Haha, hier heb ik onlangs een topic over geopend. Deze heb ik vorige week gekocht maar ik ben er achter gekomen dat dit toestel bij Conrad Duitsland 279,00 is ipv 349,00. De "kale" kist kost in Duitsland 149,00. Dit is overigens niet echt een toestel om te beginnen heb ik begrepen, ik laat je wel weten hoe hij vliegt.

Igortje zei:
Iemand nog ideetjes om geld te verdiennen?
Autowassen, grasmaaien, oppassen op de baby van de buren, vliegtuigen poetsen (Onno betaald 1 Euro per kist 8)), vakken vullen in de supermarkt, heitje voor een karweitje, je ouders heeeeel lief aankijken ivm een vervroegd verjaardagskado, werken in de bediening, op de melkkar, enz.

Haha!
Autowassen: Zal het aan mijn vader en broer vragen (en mischien de buren ect)
Grasmaaien: mn moeder gister gedaan
oppassen, ik ken niet echt mensen die een oppas nodig hebben
vliegtuigen poetsen: ik ken niemand in de buurt met veel vleigtuigen
vakken vullen: ga me van de week opgeven!
heitje voor karweitje: vind mn moeder niks
vervroegd verjaardagskado, ben tijdje geleden jarig geweest en heb ipod gehad, en dat was wel al een groot kado, maar dat doen ze zeker niet
werken in de bediening: ???
melkkar hebben we hier niet...

Maar ik ga even aan mn ouders vragen,,, mischien kan ik het huis poetsen ipv de poetsvrouw :P

en ik zal even vragen enzo :P

Nog wat beginnersvliegtuigen bij de conrad:

BEGINNERS-E-FLM RAMBLER RTF
Bestnr.: 226710 - 89

ELECTRO VLIEGTUIG PIPER J3
Bestnr.: 226708 - 89

(ik blijf nog wel bij de cessna denk ik :P)

cessna is mooi , maar op den duur lijkt het schuim uit elkaar te vallen door deuken, dit beinvloed ook de stevigheid van het schuim algemeen, je zal wel denken, ha maar crashen zal ik toch niet , dus hoe dan ook , hou altijd wat reserve onderdelen klaar!

Echt niet! die is heilig :P

ik kan wel mn oude krosfiets (BMX) verkopen,
ik heb ook nog een PSP maar die gaat ook echt niet de deur uit :P, als ik die zou verkopen (ik heb em ''gehacked'') zou ik er dik veel geld voor krijgen met meet dan 90 spellen :P maar dat gaat niet gebeuren.

ik zal morgen wat dingen op marktplaats en 2ehands enzo gaan zetten!

Of mijn schoonmoeder ontvoeren :zon:
En dan proberen losgeld te vangen :rolling:

kan ook nog,

ik zat gisteravond nog even te denken, en had wat dingen opgeschreven, ik ga vandaag dus een aantal dinngen op marktplaats zetten.
en mischien tomaten of aardbeien plukken voor 2 of 3 maandjes, en ik moet eens kijken bij de supermarkten, aleen die zitten vaak allemaal al helemaal vol.

http://www.rc-pitstop.nl/rcvliegtuig.html

die prijzen zijn ook nog allemaal te doen,

hee maar Igor heb je touwens al een zender(set)?
want bij die RTF set zitten vrijwel allemaal wegwerp zenders toch?

Bart(hezzo):P

nee, nog geen zenderset (ja een 2 kanaals van een oude rc auto :P)

maar nog geen echte zender

ik kan ook doorsparen en eerst een MX-12 te kopen en daarna het vliegtuig, aleen dan ben je meteen weer zoveel kwijt, en ik heb het liefst gewoon een simpel goedkoop vliegtuig dat ik naderhand kan uitbrijden/vervangen.

Ik heb ook de eerste tijd met de zender gevlogen die erbij was geleverd, is op zich goed te doen. Later heb ik de MX-12 gekocht.

Oke!
en waar had jij je cessna gekocht?

want bij die van de conrad zitten geen rolroeren, en ik wel wel graag de zelfde met die ''computer'' zender!

Ben nu trouwens dingen op marktplaats aan het zetten ;) als ik alles verkoop zit ik al ver op de helfd (en dan zometeen nog het crosfietsje) die wel iets van 60-80 euro waard is! dus dat schiet wel op! hopen dat ik goed verkoop!

Igortje zei:
En waar had jij je cessna gekocht?
Ik heb hem niet gekocht maar gekregen voor m'n verjaardag :wink: Maar wel bij Conrad. Die rolroeren heb ik er na een maandje of 4 vliegen opgebouwd.
Ik had je eerder al eens een linkje gestuurd naar een winkel die de Cessna met rolroeren verkoopt voor iets van € 115,00. Googlen werkt ook altijd natuurlijk :)
Volgens mij zit bij al die Cessna's dezelfde ""computer"" zender maar dat kun je simpelweg aan de winkelier vragen/mailen natuurlijk.

Oke, ik heb het linkje nog ja, die koste 115 euro en de verzendkosten waren 11-13 euro ofzo, dat was tot nu toe de beste/goedkoopste, aleen die was volgens mij wel van hype en niet dat andere merk :S want je had 2 merken, maar dat zal ik nog even na zoekken

Igortje zei:
nee, nog geen zenderset (ja een 2 kanaals van een oude rc auto :P)

maar nog geen echte zender

ik kan ook doorsparen en eerst een MX-12 te kopen en daarna het vliegtuig, aleen dan ben je meteen weer zoveel kwijt, en ik heb het liefst gewoon een simpel goedkoop vliegtuig dat ik naderhand kan uitbrijden/vervangen.

hee ouwe Igor :D
ik ben nu ook aan het sparen en ga alles in 1 keer kopen, dat lijkt me voor me zelf wat handiger omdat ik dat gewoon in 1 keer goed spul heb en meteen lekker kan beginnen, en dan hoef ik later niet te wennen aan een andere zender (zoals jij later de MX-12 gaat kopen)
Succes dan!
Bart(hezzo)

Back