Als beginner willen vliegen!

maar jij gaat dus in een keer voor een ''groot'' bedrag, met mx12 en vliegtuig appart? of ga jij ook voor een RTF set?
en voor mij is het het vliegtuig om te proberen of ik de hobbie leuk/gezllig vind, straks als ik wil vliegen en dat aleen op de club zou kunnen, en ik elke keer een heel eind moet fietsen is dat wel lastig. maar ik hoop dat dat wel goed komt!

Mijn knuffel staat nog geen 10 min op marktplaats en is nu al verkocht!!!

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=5593928 daar vind je mijn advertenties!

de vierkanaals cessna heb ik gehaald bij Quartel, en is daar ook te bestellen hoor, maar die van conrad was toch ook 4ch

je hebt trouwens wel een beetje een rare topic naam..
igor wil vliegen .. hmm moet je een jetpack kopen of een ultralight ofzo.. :P
( sorry kon het niet laten )

idd, maarja het werkt :P

nu heb ik ongeveer 40 euro, morgen foto's van mn BMX maken, en dan ook op marktplaats zetten, of is er hier iemand die een BMX wil voor 70 euro? zet er nog goed uit :P

Edit:.
even weer on-topic over de cessna!

Deze; http://www.schlaukauf.net/product_info.php?products_id=502 ga ik dan waarschijnlijk kopen,

ik was vandaag even alles door aan het lezen met mn moeder (om de dingen in het duits die ik niet snapte te vertalen)

allen achter deze dingen was ik achter gekomen dat ik niet wist;
Hij is ge maakt van SKYFOMAN, en daar weer een laag over (staat er)

Duits:
Zuletzt bringt der eigens von Skyartec entwickelte und verwendete SKYFOMAN - das Grundmaterial für Tragfläche und Rumpf - neben einem einzigartigem Oberflächen - Finish auch die geforderten Ansprüche an Robustheit, Belastbarkeit und Gewicht mit sich. Überzeugen Sie sich selbst.

en Het merk is Skyartec (zal tog wel gewoon artec zijn?)

Je kunt je ook aanmelden voor internet spaarprogramma's.
Euroclixs is er een daarvan.

ja, en dan? dan verdien je 5 euro per jaar, of je kan er een kado uitkiezen als je 1 jaar wacht ofzo,

het is een mooi toestel igor maar als je ga vliegen moet je ook landen, breken die mooie landingspoten er dan niet af?

maar voor die prijs vind ik hem ook niet duur en dan neem ik uiteraard ook de rolroerversie en dan schakel ik die eerst uit en ga ik leren vliegen en dan later met de rolroeren zoals bij jou...

maar ik ga eerst naar 1 of meerdere clubs, even vragen en kijken.

jordy

je kan beter meteen MET rolroeren leren, dan hoef je 1. niet nog een keer opnieuw een deel van het vliegen te leren en 2. het vliegd beter, mooier, maar je mag het natuurlijk zelf weten ;)

de poten kan je er ook af halen voor je eerste paar vluchten, of je laat je leraar landen ;)

ik ben zelf ook al naar een club geweest, en ga mischien vandaag of volgende week naar de 2e

aleen ik hoop dat ze wel vliegen, het is nu windstil en de zon schijnt! ga ik straks effe chekke ;)

inderdaad je moet gewoon als je de functie hebt om met rolroeren te sturen meteen doen, want dan hoef je later niet te wennen en kan ej het meteen goed:P

Zoiets ja,

vandaag spring ik denk op de fiets en ga naar die club (aloewel ik ijgenlijk geen zin heb om aleen te gaan...)

haha, ik deel de tips die ik gevonden heb of te horen gekregen,

straks denk ik even naar de club als ik zin heb.

(weet de weg niet te vinden en straks sta ik daar in mn uppie :P) mss wil mn moeder wel effe mee

Hmm, ik was dus geweest met mn vader en moeder,
1 ze waren niet bepaald vriendelijk en zijden geen gedag ofzo, dus ik sprak ze aan, en verhaaldje hehad, ze vonden electro niet echt leuk, en er waren niet echt jongeren op de club (meer een club voor de oude heren)

dus dat word het denk ik niet, en de club is een stuk verder weg dan ik dacht! dus tog maar naar de andere club, volgend weekend eens naar toe fietsen, en kijken wat het daar is, (ben ik al eens eerder even langsgeweest) maar daar even wat meer uitleg vragen enzo...

nog even een vraagje voor de cessna 182 gebruikers, kan je de vleugel los van de romp halen (makkelijk?) want anders moet ik een fietskar aanschaffen, en mn moeder vind dat maar niks (qua ruimte ect.)

en dat ik hem dan in een fietskar, of kist achter op mn fiets mee kan nemen (boodschappenkist)

Als de kist of tas groot genoeg is ;-)

Blijft natuurlijk allemaal een redelijk kwetsbaar vliegtuig van toch een metertje spanwijdte.
Maar met wat voorzichtig hoeid is ie best in een kist te vervoeren.

Back