Als beginner willen vliegen!

ja ik heb het geld nog niet overgemaakt er is ff wat tussen gekomen en ik ga hem niet meer bestellen maar binnekort gewoon halen ;)

Ooh,, dan moet je niet zeggen dat je hem al besteld heb :/

maargoed, die van mij komt er dan over een maandje aan!

hij was ook besteld, maar me bank rekening is geblokt (weet ook nog niet waarom) dsu heb gevraagd of ik hem kon komen halen en dat was goed ;)

hmm, beetje raar... maarja

wanneer ga je em ophalen?

ik ga em waarschijnlijk pricies over 1 maand bestellen!

wat is er zo raar dan?? maarja.
ik ga hem ophalen zodra me moeder/vader me kan brengen, ik denk ergens volgende week

BlackBird

Hoe kan je bankrekening nou geblockt zijn :S
je pinpas, oke, maar je bankrekening,, nooit van gehoord, en desnoods laat je je ouders betalen...

Maargoed nu weer on-topic

haha, ja maar vind het een beetje vaag :P maargoed,

ik wou gewoon graag weten wat hij er van vond :P

maar is het bij jou al gelukt bart?

al een vliegtuig besteld?

ff wat duidelijkheid:
wij gaat hem nou alemaal kopen??
ik ben benieuwd welke het eerst kapot is :P ik gok mijne :(

Ik, en jij, gravit heeft er een van de conrad, en zo heb je nog wel een paar mensen die hem hebben of gehad hebben,

ga jij bij een club?

niet echt lid worden dink ik maar wel voor de eerste vlucht die durf ik niet aleen aan, als dat niet goed gaat denk ik wel dat ik bij een club ga!
maar ga jij bij een club dan??

hee igor,
nee ik ga eerst met de Gaupner RC UHU vliegen en dan koop ik een mooie trainer:D

wat ik weet niet wat ik wil:P je ziet het toch staan wat ik wil!!
slimmert:D
ik ga eerst met die zwever vliegen en dan koop ik een trainer!!
zo goed:S

haha, het was maar een grapje hoor, maar begin dan meteen met die trainer, daarmee leer je vaak de basis tegniekken :P

maargoed, je moet doen wat jezelf het meest aanspreekt, ik zou die zwever kopen OF die trainer, en daarna waneer je kan vliegen pas beslissen wat je 2e vliegtuig word ;)

maar ik ga morgen zowiso met de fiets naar zo'n club (bouwen vliegn lijmen)

Back