Als beginner willen vliegen!

BlackBird zei:
niet echt lid worden dink ik maar wel voor de eerste vlucht die durf ik niet aleen aan, als dat niet goed gaat denk ik wel dat ik bij een club ga!
maar ga jij bij een club dan??

Héél verstandig, want waar wou je "wildvliegen" in ons mooie dorp (of eigenlijk stad, want Baarn heeft stadsrechten sinds 1350)

ik ga meestan naar de polder bij nijmegen (vlak bij de snelweg).
maar waar vliegt u normaal?

Haha, ik ga morgen zowiso met 2 vrienden naar waarshijnlijk mijn toekomstige club ik heb met google earth de weguitgeschreven en paar plaatjes enzo, is totaal 10.5 kilometer (maar dan zal het wel wat ruimer zijn (hooguit 12) dan dat ik met google earth met da hand lijntjes trek over de wegen :P

maar dat word dus geen groot probleem

BlackBird zei:
ik ga meestan naar de polder bij nijmegen (vlak bij de snelweg).
maar waar vliegt u normaal?
Da's een eind uit de buurt, ik vlieg op het "Onland" ca. 20m voor de deur (100m lopem i.v.m. sloot, die overigens heel geschikt is om te watervliegen, en dan is het maar 10m voor de deur ;-))

Haha, ik heb nu een groepje van 3 man en ik dus 4, die morgen om 10 uur bij mij voor de deur staan :P

dan gaan we lekker 10.5 km fietsen :p en hopen dat we een hoop info kunnen krijgen!

ik neem zowiso mn camera mee en een kladblok met pen!

nog tips wat ik zeker moet vragen?

Ik ga zo vertrekken, vanochtend 2x met de secretaris van de club gebeld, die heeft me vanalles verteld, ik ga zowiso kijken, maar of ze gaan vliegen is nog niet helemaal zeker, er is kans op regen enzo, dus hopen dat dat niet gebeurt!

Hey!!!

Het was een super geslaagde dag!
Ik ben dus met 3 vrienden gaan fietsen, de weg in een keer gevonden, het was 10-11 kilometer (op fietscomputer) we deden er op de heenweg 35 minuten over ongeveer, (wind tegen) en we kwamen daar, de weg in een keer gevonden! (I Love Google earth!!!)
dus wij kwamen aan, de gene die ik vanochtend had gebeld (Hans) kwam ons meteen te woord! (super leuk en aardig!)
na een verhaaltje, over regels, crashen, vliegen enzo gingen we waarschijnlijk met de Robbe Arcus vliegen (als het niet te hard waaide) in de leeraar-leerling mode.
het vliegtuig de lucht in, en toen ik baar rondjes en beetje zweven, daarna mijn 3 vrienden, en daarna ik nog een keer, maar omdat het zo hard waaide ging het niet zo ''super'' het ging wel goed, maar daarna hebben we nog even gekeken, en beetje gepraat over de aanschaf van vliegtuigen enzo.

paar Vliegtuigen bekeken, filmpjes gemaakt, foto's (die post ik nog wel)

igor

8O kilnkt echt helemaal top! post snel de foto's ;)
jammer dat ik er niet bij heb kennen zijn :puppydogeyes: maarja je kan niet alles hebben he :P
ik hab vandaag ook lol gehad we hebben met een paar vrienden met 6 X-twins tegelijk gevlogen :P

ik heb niet echt filmpjes van dat ik aan het vliegen was of een vriend, maar wel 2 van een supergaaf vliegtuig, waar ik ook 2 of 3 foto's van heb!

ik kom waarschijnlijk binnen een maand bij die club, en ik mag nu dan al leren vliegen (heb ik vandaag dus met de robbe arcus gedaan)

30 juni hebben ze een clubdag, dus dat word ook wel gaaf!

luek!
ik denk dat ik binekort ook ff naar die club bij mij ga (vrije vogels)

Filmpje1
[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid=800976797699223282 [/GVideo]

Filmpje2
[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid=4515097232086036256 [/GVideo]

Met dit vliegtuig werd gevlogen:
26-05-07_1302.jpg

26-05-07_1314.jpg

26-05-07_1315.jpg

26-05-07_1316.jpg

Foto's en filmpjes zijn allemaal gemaakt met de motorola Razr V3i, mn camera was heel wazig :S

(op de laatste foto mist hij een stuk van zijn hoogte roer of lijkt dat maar zo??

Back