Als beginner willen vliegen!

Ik ben er uit :D

een mooie 2ehands minimag, en apart een mooie Zender (denk ook 2e hands)

samen op een bedrag van 210-230 euro en dan is ie RTF!

mooizo, ik heb ook een mooien 2e hands zender gevonden op marktplaats maar is dat wel zo verstandig kreeg ik als vraag?!

ja dat denk ik ook, ik ben ook aan het twijfelen,

dus wacht nu op iets beters! (of mischien die van sjoerd)

ik ga hem denk ik gewoon ophalen dan kijken of hij het doet bij die gast zelf!

ik heb em van sjoerd gekocht, dus die van marktplaats...

ik had bijna geen andere keus :P ik ben nu al verslaafd zonder dat ik zel een vliegtuig heb/had..

dus nu nog een zender en ik kan de lucht in!!!

idd :D

van de zomer moet ik tog wel kunnen vliegen ?!?!

ga van 30 junie tot 8 julie ongeveer op vakantie, daarna meteen dagelijks naar de club denk ik :P!

naja ik weet niet hoe jij bent dus zou niet weten of het gaat lukken:P hahaha

:P ja ik ben dan wel iets duurder uit dan ik dacht (neem ook nog eens een goeie zender :P)

Weet iemand waar je trouwens die MX-12 voor zo'n spotprijs uit duitsland kon laten komen!?!?!

idd die van mij is dus niet meer te koop ;) :P
(igor heeft hem straks..)
weet iemand of die orginele doos voor 6.50 op de post kan.. ?
denk het wel..? ( net iets meer als een meter wat volgens mij mag maar...)
ze meten vast niet op de centimeter :P

Dat hangt ervan af of je de set neemt of de losse zender. Als je echt goedkoop wil kun je ook de losse zender nemen, en dan een e-sky ontvangertje met conrad kristal erbij kopen. Die ontvanger met kristal heb ik probleemloos in twee brandstofkisten van 1,5 meter... :P

Stefan

Oke,

die keus ook weer gemaakt, en hoe duur is zo'n ontvangertje?, en ik heb nog 2 setjes kristallen (dat zijn tog die dingen met 2 pinnetjes :P?) liggen van auto's kan ik die ook er in stoppen?) (of zit je dan met het probleem van 35 en 40 MHZ???

Mvg

Igor

natuurlijk, je moet kristallen hebben voor de 35 mHz (als je op die band gaat vliegen, en dat zou ik wel doen...). Voor de zender wel een origineel graupner kristal kopen. Hou even rekening met het kanaal dat je kiest: kies een kanaal waar niet de halve club al op vliegt...

Stefan

oke, ik zal van het weekend nog eens gaan informeren bij de club, en dan ga ik met wat vragen op een papier op stap :P

en kan iemand me een linkje (Of bestelcode) geven van een goede en goedkope ontvanger?

en waar kan ik het beste die kristallen bestellen?

Back