Als beginner willen vliegen!

Hee Igor, die zender voor € 89,00 bij Bichler is zónder kristal en exclusief verzendkosten. Totaal komt dit dus ongeveer uit op €115,00. Er moet een origineel Graupner kristal in.
De mijne krijg je inclusief kristal (35 Mhz. kanaal 63) en inclusief verzendkosten :D

Benno ga jij stoppen of heb je ene nieuwe zender gekocht?

Ik heb gisteren jou model nog even vliegklaar gemaakt , kwam maar met moeite lso van de grond daarna maar handstart gedaan even vliegen, en helaas klapte hij vol op zijn neus de grond in.Dus die bestaat nu ook niet meer, heb inmiddel mijn laatste romp gebruikt staat nu te drogen en dna van de week even testen :D

Nee hoor, ik stop niet. Ik heb gisteren mijn nieuwe MX-16 ontvangen. Omdat ik zwaar verslaafd ben aan deze hobby ben ik bang dat ik binnen één jaar niet genoeg heb aan de 6 kanalen van de MX-12, vandaar. Ik ben momenteel mijn derde kist aan het bouwen.

Ja, hij is aardig zwaar geworden maar vliegen ging nog steeds prima, ook vanaf de grond. Waarschijnlijk vloog je met te weinig snelheid en gaf je iets te veel up met stall als gevolg. Jammer dat hij nu kapot is.
Heb je al met rolroeren gevlogen? Of is dat nu ook al kapot? Ik hoop het niet voor je.

Zonde zonde, uuh benno Z :D

mischien koop ik tog die zender van jou :P

ik neem aan dat alles gewoon nog goed is :P?

ik krijg volgende week mn minimag, en dan MOET ik nog een zender + ontvanger. dus deze zender is wel de goedkoopste denk ik,,

aleen als je em nou op marktplaats pleur :P nouwja, ik hoop dat ik geluk heb, want kan em pas 8 of 9 mei laten verzenden... vanwegen vakantie.. en geld...

nouwja :p

Igor

Hee Igortje,

Die zender van Benno is nog in top conditie, als nieuw maar dan 2de hands.

Top zender om mee te beginnen en zelfs voor komende jaren en vele kisten, maar ja die Benno gaat zo snel dat ie gewoon wat uitgebreiders wilt, hij is nu al verslaafd en denkt al groots :D

grt,
Berto.

Nee de vleugel is nog heel. gelukkig maar :D

Ik had eerste de roeren verkeerd op mijn zender staan waardoor ik de eerste keer crashte.
2e keer kwam omdat ik te laag vloog en nog moet wennen aan rolroeren omdat die zo snel reageren das niet normaal!!!

Maar inmiddels is mijn andere vliegtuig al klaar, vanavond even alles aansluiten en dan even testen als ik nog wat tijd kan vinden.

Ik heb trouwens jou electra gepakt vindt dat knopje om de motor aan te zetten wel makkelijk.

gravit zei:
Ik moet nog wennen aan rolroeren omdat die zo snel reageren das niet normaal!!!
Misschien is de uitslag wat te groot? Bij mij stond de uitslag op 9 mm.

Ik koop dus de Minimag incl alles behalve ontvanger kristallen en zender,

130 euro Minimag ect.
95 euro Zender (als het kan van Benno Z)
+/- 15 euro Ontvanger ?!?!???

tips/opmerkingen?

De minimag kost RR(radioready) bij 2brothersrc 150 euro hmm.. ik zou hier dan nog een mx-12 zenderset bij aanschaffen. (rond de 130 euro)

idd, mischien ben ik als ik alles Nieuw koop 40 euro duurder uit ofzo dan heb je nieuw ipv 2ehands
en mischien kan ik wel de zender van Benno Z al kopen... en doorsparen tot de RR minimag

(wat moet er dan nog bij???)

Hangt er vanaf welke zender benno verkoopt, en wat er bij zit.
in geval van een losse zender: nog een kristal paar en een ontvanger.
Verder zal d'r nog wel een accu en lader bij moeten, gok ik?

een MX12, die koop ik denk ik 2ehands van Benno Z, daar zitten kristallen bij en een accu (lader weet ik (nog) niet).

en heel, heeeel mischien koop ik wel een nieuwe Minimag, aleen hoe duur ben je dan uit? (alles zonder zender?)

idd, ja eerst de minimag (te duur)
daarna de cessna (toen ik de minimag zag van Wartexx die ik ijgenlijk voor die 200 euro had moetten kopen) was de cessna niks meer,
Toen de Minimag 2ehands, maar als je een slechte zender hebt en een goed vliegtuig vlieg je dat ding ook kapot.

dus als ik de 2ehands (degelijke neem ik aan) MX-12 koop van Benno Z en dan effe doorspaar tot de Minimag (fatsoenlijk 2ehands of nieuw) dan ben ik denk ik veel beter uit! ook al spaar ik wat langer,,,

Nu ben ik er ongeveer uit!

[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid=-2296472386403580689[/GVideo]

dat gaat em worden, (van sjoerd dus)

die krijg ik volgende week waarschijnlijk (vandaag betalen)

dan mag ik de zender van mn leraar lenen voor een tijdje todat ik een MX-12 heb (Benno Z?)

dus dan zien jullie even wat sjoerd voor mij gefilmd had!

dat wou ik dus ook nog vragen (kwam er ook nu pas achter :S (tape op de neus is voor de stevigheid) die op de vleugel???

nouwja, ik wou em vandaag bellen, of met em msnen, maar ik heb zn nr niet, en hij is nog niet online.

heb hem de reden al verteld geen zin hier hele voor jullie nuteloze verhalen op te hangen :P
oja zoals ik de ontvanger draad doe zo laten zitten dan heb je het beste berijk..(meer dan genoeg.)

Back