Als je eens een logo zoekt!!!

• Topicstarter Topicstarter miko
  • Startdatum Startdatum
M

miko

Guest
Voor de gene die zijn vliegtuig, auto of boot een mooie finishing touch wil geven, moet eens op de volgende link kijken http://www.logo.nino.ru

alle logo's van alle bekende merken zijn hier te vinden.

veel plezier met paintbrushen

Robert,

als je je logo in een vector-bestand hebt kun je deze ook nog uploaden. Zoek bijvoorbeeld maar eens op: rcteam ... en ziedaar ook die modelbouw-freaks staan erop.

handige site bedankt.

weet er toevallig iemand geschikt stickerpapier (transparant) waar ik zo'n logo op zou kunnen printen ?? (zo dun mogelijk papier (folie)

ok tis wel ff :offtopic: maar is wel leuk om een keer mee te experimenteren :D

edit: bedankt joost

Marcel_22 zei:
handige site bedankt.

weet er toevallig iemand geschikt stickerpapier (transparant) waar ik zo'n logo op zou kunnen printen ?? (zo dun mogelijk papier (folie)

ok tis wel ff :offtopic: maar is wel leuk om een keer mee te experimenteren :D

edit: bedankt joost

Bij sommige winkels in computersupplies kan je zelfklevende folie voor inktjetprinters kopen in wit of transparant.

Het is echter wel verstandig om je print te beschermen met een dun laagje transparante vernis.

Een andere oplossing is het zelf maken van zogenaamde waterslide decals, je weet wel, die plaatjes die ook in plastic bouwdozen zitten.
Hiervoor zijn er in de (modelbouw)handel twee merken die elk een oplossing hebben.
Van het merk Microscale ( www.microscale.com )bestaat er zogenaamde trimfilm van 8,5"x 11" in wit en transparant.
Deze zijn bedoeld om te bedrukken met behulp van een copieer machine of een laserprinter maar met wat moeite kan die ook door de inktjet.
Dit is de goedkoopste oplossing.

Een stukje duurder is het water slide decal system van de firma Supercal ( www.supercaldecals.com )
Dit is ontworpen voor gebruik in de inktjetprinter.
Het systeem bestaat uit een aantal velletjes decalpapier (wit of transparant) en een spuitbusje decal coating om de print te beschermen.

Beide merken kan je gewoon bij je vaste modelbouwwinkel bestellen.

Succes...

Marcel.

Hartstikke bedankt voor de tip.

Op mijn werk hebben we een stickerplotter. (Snijdt de stickers dus via de computer)

Ik was op zoek naar kwaliteitslogo's en hier heb ik echt wat aan! :D

Back