PH_AJH In Memoriam Forum veteraan 2 jul 2010 #1 ...weet ik het ook niet meer. Geluid moet wel heeeelemaal open voor maximaal effect. De andere filmpjes van deze persoon op vimeo zijn ook de moeite waar trouwens. Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
...weet ik het ook niet meer. Geluid moet wel heeeelemaal open voor maximaal effect. De andere filmpjes van deze persoon op vimeo zijn ook de moeite waar trouwens.
PH_AJH In Memoriam Forum veteraan 2 jul 2010 #2 Of anders deze!!!! Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
PIR3lly 2 jul 2010 #3 Blijft altijd gaaf die reno filmpjes. Ik kreeg hier helemaal kippenvel van: Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
Bertus Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 2 jul 2010 #4 Zo dat is gaaf die uitlaatvlammen en het geluid natuurlijk ook
PH_AJH In Memoriam Forum veteraan 2 jul 2010 #6 Henry_Mvsb zei: hoe zet ik hier Youtube-filmpjes neer? Klik om te vergroten... Heel makkelijk. Druk op "quote" onder mijn bericht en je ziet het Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
Henry_Mvsb zei: hoe zet ik hier Youtube-filmpjes neer? Klik om te vergroten... Heel makkelijk. Druk op "quote" onder mijn bericht en je ziet het
Henry_Mvsb 17 jul 2010 #7 hier krijg ik dus de koude rillingen van Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015