Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Prachtige, spectaculaire, unieke en heel mooie beelden. Dit laat goed zien waar de huidige techniek toe in staat is. De maker moet er mee naar de vuurwerk mensen gaan om te laten zien.
Als de maker op deze manier zijn multicopter in de gevaren zone wil brengen is dat zijn of haar keuze. Hij of zij neemt willens en wetens het risico dat de multicopter uit de lucht wordt geknald. Waar hij op dat moment vloog is daar niet zo veel gevaar aan verbonden. Dat ding zou in het water plonzen met heel weinig kans op schade aan derden. Alleen wat gebeurt er als het niet direct een fatale klap is?
Wat als er een paar stukjes vuurwerk op/in de multicopter terecht komen en daar langzaam iets laten smelten of brand veroorzaken? Die multicopter kan dan misschien wel op eigen houtje er vandoor gaan en waar komt hij dan terecht?
Ik kan nergens vinden waar dit is opgenomen, waarschijnlijk in Florida en in een behoorlijke stad. Waar komt die multicopter dan terecht als hij onbestuurbaar wordt?
Ondanks dat dit sublieme beelden zijn zou dit wel eens mede een reden kunnen zijn waarom er ook in Amerika zoveel stemmen opgaan deze dingen te gaan verbieden. Zie ook het draadje hierover in het FPV forum.
Weinig kans. Electronica voor het afsteken van pyrotechniek is voorzien van vele safety-systemen om ongewenst ontsteken te voorkomen. Voor zover ik weet is het ook altijd bedraad i.p.v. draadloos.
Oké, ik vroeg mij dat in eens af.
Naar het vuurwerk is inderdaad met draad, maar volgens mij is het vanaf de zender en ontvanger draadloos?
Maargoed, het zal wel niet.