Als je nog een studie-richting zoekt....

Er is in China of Hong Kong ook een school waar je opgeleid kan worden tot RC Car technicus, driver en team manager. Dat is een school voor leerlingen van 12 tot 21 jaar en die heeft momeneel zo'n 400 leerlingen.

Ik zal de informatie eens op zoeken...

Wel een goede ontwikkeling; misschien dat ik nog wat gast colleges kan geven :-D

Maar ik zit net even die site te lezen en het is een website welke zich afzet tegen de huidige trends in de RCCar modelbouw; het is ANTI huidige trend-RC modelbouw website. Als je de cursussen die zij aanbieden door leest, wordt dat snel duidelijk!

Deze website legt goed de vinger op 'de zere plekken' in de industrie

Laatst bewerkt:
geweldige slogan op z'n Chin-English...""we going to make you lot of money"...:-)

Is niet persé anti-RC; maar wél grappig gedaan (vooral de beschrijvingen van te volgen 'courses').

Laatst bewerkt door een moderator:
hehheh

We are here to help you develop the necessary skills to acquire the championships, money, and women you desire, in the shortest amount of time possible,

vrij vertaald: We helpen je bij het ontwikkelen van de skills om championships, geld en vrouwen die je wilt te kunnen verwerven in de kortste tijd die mogelijk is.

Als ze je versiertricks gaan leren bij een universiteit krijg ik toch argwaan.
kijk nu maar snel of ze deze opleiding bij de loi hebben, wouter.

ik las ook over nepartikelen waar je dan een merk opzet en er dan flinke winst op maakt. Opleiding om kopieen te maken van programma's films etc

beetje aparte school/website

Het zal wel een site zijn die bij een spammail hoort want enige diepgaande info en een duidelijke contactinformatie ontbreekt. Ook het goed verdienen en vrouwen aan de haak slaan zijn typische spam-lokkertjes.

Maar wel grappig dat ze dit weten te verzinnen

Sh*t nu had ik me zojuist enrolled.... Al mijn hoop was gevestigd om een Rc Professor te worden... :)

We will wire you $10 million into your account and whatever you do not use, just send back upon graduation. Hilarisch....

Back