alternatief racing socks?

kan je als alternatief voor socks (kousen) voor je veren krimpkous nemen?
ik zou de veren eraf nemen en een stuk krimpkous trekken (en doen krimpen) over je olie reservoir en je metalen stangetjes

zou dit werken? of kent iemand andere opties?
het zou voor men savage zijn...lange veren dus

NiTrO zei:
kan je als alternatief voor socks (kousen) voor je veren krimpkous nemen?
ik zou de veren eraf nemen en een stuk krimpkous trekken (en doen krimpen) over je olie reservoir en je metalen stangetjes

zou dit werken? of kent iemand andere opties?
het zou voor men savage zijn...lange veren dus

krimpkous gaat scheuren

ooit wel eens gedacht aan zo'n lange dunne ballon??

je duwt je veer in een fles (1,5 liter of groter) je doet de opening van de ballon op de fles, je blaast met de fles de ballon op. dan keer je de fles om en laat je je veer in de ballon vallen. laat de fles los en nu heb je een ballon netje om je veer heen zitten.
(ooit eens gezien op een webpagina)

ja! dat is wel een goed idee...
nog iemand :idea: ?
heeft iemand ervaring met die echter socks?
als krimpkous scheurt weet ik niet....zou niet mogen

Ik denk dat ik dat met die baloon ook maar is ga proberen
Je kan het toch ook doen met die kleinere veren die op een 1:10 auto zitten? Want bij die site doen ze het toch met langere veren of zijn ze gewoon even lang?

tuurlijk kan dat, ju kunt ze miss wel voor een miniz gebruiken, maar dan met waterballonnejtes, maar cker een goede tip, ga ik ook doen, alhoewel 1 van dempertjes al lek is door al dat vuil, maargoed, ff "reviseren" en dan een ballonntje eromheen :lol:

heeey oude topic denk ik maar ik heb het ook geprobeerd en het is super gelukt en nog leuk ook :lol: het staat super mooi en je kan je eigenek kleur bepalen...kan alleen geen foto maken :(

Rick

ja werkt super goed ja, heb het een tijd geleden ook gedaan, het enige is dat het wel kwetsbaar is en dus snel scheurt, maar dat is op te lossen door er 2 ballonen omheen te doen.

carson_racertje46 zei:
tuurlijk kan dat, ju kunt ze miss wel voor een miniz gebruiken, maar dan met waterballonnejtes, maar cker een goede tip, ga ik ook doen, alhoewel 1 van dempertjes al lek is door al dat vuil, maargoed, ff "reviseren" en dan een ballonntje eromheen :lol:
+

Bij mij ook de 2 achterste dempertjes lekken ik denk maar dat ik die ga vervangen :P

misschien een beetje een domme vraag

maar wat schiet je ermee op???

ronnie

schokdempers kunnen slecht worden als ze erg vies worden bij de as. dit voorkom je dus door ze schoon te houde, aangezien dit niet makkelijk gaat, kan je er een ballon oid omheen doen zodat er geen vuil bij kan.

Zo zie je maar...
Afgelopen weekend heb ik mijn auto afgemaakt... (hpi nitro RS4 RTR 3 EVO).
Hij is er nu klaar voor om los te gaan, alleen zat ik dus ook met de vraag hoe je dempers makkelijk kan beschermen.
THANKS VOOR DE TIP! :wink:

Hpi_Racing zei:
carson_racertje46 zei:
+

Bij mij ook de 2 achterste dempertjes lekken ik denk maar dat ik die ga vervangen :P

ik heb ook een carson met één lekke demper (achter de uitlaat waar t meeste vuil zich bevindt) Jullie hebben t over reviseren?,.... kan je dat lek dichten? het lekt volgens mij langs het zuigerstangetje dat uit de demper komt. Heb m nog niet zo ver uit elkaar durven/kunnen halen dat ik daarbij kan. Zit daar soms een sluitring die je kan vervangen? en zo ja, hoe?

thnx Gecko

Back