alternatief voor piccoboard

:evil: Ik heb zojuist door het verkeerd om aan sluiten mijn piccoboard gemold, althans, de BEC/gyro kant. :evil:

Is er een goed (koop) alternatief wat ik kan gebruiken ipv een heel nieuw piccoboard aan te schaffen ?

De ontvanger werkt namelijk nog wel.

aiaiai jammer zeg.
Een GWS PG-03 met een 5~8A regelaar voor de staart ?
of nu maar effe doorbijten en full brushless gaan ? voor de staart heb je wel een kwaliteits regelaar nodig, dan kom je niet weg met een GWS'ke.

TM

voor de staart: cc phoenix 10
voor de main: cc phoenix 10
tailmotor: feiagio
mainmotor: een lichte brushless
ontvanger: lexors sexta
gyro: gy-240
zender: mx12
accu: 7,4/11,1 volt 1250 Mah (10c)

dat is mijn setup op mn fp heli

zal vast geweldig vliegen maar is het niet wat overdreven?
volgens mij had je beter van dat geld ipv een df36 een t-rex kunnnen kopen :wink:

van dat gefrituurde boardje.. een losse regelaar voor de staart en een klein goedkoop gyrotje is meer dan genoeg, brushless is licht overpowert.
dit met dit zou al goed moeten werken lijkt me.

Je zou het Piccoboard natuurlijk ook kunnen laten repareren! In Maasland zit re reperateur. Ik heb hem daar twee weken terug ook gebracht. Voor vaak nog geen 20 Euro is ie weer als nieuw.

Wat mij betreft is de Piccoboard met de standaard motoren en een 3 cellen LiPo prima. Ik heb nu wel de hoofdmotor ook brushless. Echter nog niet mee gevlogen, dus ik kan je niet vertellen of het de moeite is.

Gr,
Mike

somerwil zei:
Je zou het Piccoboard natuurlijk ook kunnen laten repareren! In Maasland zit re reperateur. Ik heb hem daar twee weken terug ook gebracht. Voor vaak nog geen 20 Euro is ie weer als nieuw.

Wat mij betreft is de Piccoboard met de standaard motoren en een 3 cellen LiPo prima. Ik heb nu wel de hoofdmotor ook brushless. Echter nog niet mee gevlogen, dus ik kan je niet vertellen of het de moeite is.

Gr,
Mike

Hej Mike,

Heb je wat gegevens van die reparateur ?

Back