alternatieve body op nitro mt 1

• Topicstarter Topicstarter NMTRacer
  • Startdatum Startdatum
N

NMTRacer

Guest
ik ben aan het zoeken naar een andere body voor op mijn nmt. alleen vind ik de kappen die er standaard bij horen gewoonweg lelijk.
aangezien de nmt rare maten heeft heb ik geen flauw idee wat er nou op past. ik ben er ondertussen wel al achter gekomen dat 200 mm te breed is, en tevens te kort...

hele rare maten dus?... iemand ideen :?:

groeten thomas

hallo NMTRacer, misschien moet je es kijken achter 190 mm kappen?

groetje
xaf

190mm kappen zijn dan mss wel breed genoeg, maar dan zijn ze nog altyd niet lang genoeg.En ik denk ook niet dat je er een gewone toerwagen kap ofzo kunt opzetten, dat betekent dus dat je met die mt kappen zit opgescheept.

mischien de kappen van de super size van hpi
die zijn net iets groter dan de 1:10

ronnie

ik heb zelf ook een MT met een F150 kap (ik vindt hem zelf wel mooi) het punt is, die kappen hebben een wielbasis van 28 cm en zijn 15 cm breed.

190mm kappen gaan niet werken omdat je dan aan elke kan van je kap nog maar 5mm over hebt voor je banden om te sturen. ook zit je achter met de bevetiging, de veerpoten steken nogal een beetje heel erg uit :P

:offtopic:
@NMTRacer
weet jij misschien waar ik mooie banden kan krijgen voor een redelijke prijs? (die van mij zijn bijna op, en ik vindt 37 euro voor een setje van twee banden vrij prijzig)

Back