Altis 4+

Aerotec is heeeeeeeel moeilijk mee te communiceren. Ik denk dat je alleen met bellen snel succesvol ben daar.

Waarom bestellen jullie ze niet direct bij AerobTec? Altijd direct antwoord en super service als je een probleem hebt.
En verzendkosten uit Slowakije zijn niet hoog.

Hallo allemaal,

sorry voor de radiostilte maar ik had nogal turbulente weken, paar keer in het ziekenhuis gelegen en zo.
Ik heb ook nog niet de energie en de concentratie om dingen te gaan bestellen en zo dus moet het via een andere weg besteld worden.
Bij Aerobtec is het zo dat als je een redelijke bestelling plaatst je het voor een veel lagere prijs krijgt.
Ik zou zeggen, maak een verzamelbestelling en stuur een mailtje dat je een X aantal Altissen wilt kopen en dan kijken met wat voor prijs hij komt.
50 a 55 Euro per stuk moet kunnen.
De prijs die ik zou betalen is 50,58 ex verzendkosten, als ik er meer dan 5 bestel wordt de prijs nog iets lager.
10 stuks verzenden zal iets van 17 euro zijn, daarom heb ik 55 Euro neergezet, dan kan ik het ook nog gratis door Nederland heen verzenden.

Succes!

GJ

Als het niet persé een Altis 4+ moet zijn kun je hier nog een Altis 4 voor iets meer dan € 37 excl verzenden kopen.
http://horejsi.cz/Pages/DetailProdukt.aspx?objcislo=2135-01
Horejsi is een betrouwbaar adres, al vaak spullen gekocht; ken hem persoonlijk uit mij VV-tijd.
Groeten,
Jan

Ook voor de Altis 4 geldt, als iemand iets organiseert dan koop je de Altis 4 voor iets van 30 euro per stuk in.
Gewoon met z'n allen een verzamelbestelling maken, ik heb er even geen energie voor maar er zijn genoeg mensen die dit even kunnen doen.
Zelfs zonder BTWnr kan je bij Aerobtec kopen en krijg je (bijna) inkoopprijzen als je er meerdere besteld.

Horesji is ook een prima bedrijf maar hij wil ook wat verdienen, dus je betaald bij hem altijd meer dan bij de fabrikant.
En verzendkosten van Horesji zijn nogal hoog.

GJ

It is an updated version of Altis v4 with a white display and a new generation of sensor characterized by a lower noise.

dat was nou ook weer niet zo moeilijk met google...

Hallo Krikke71
Er is volgens mij geen verschil tussen beide ,

het is een Altimeter Altis V4 REPASE
Altimeter na reparatie, volledig functioneel.

Hoogtemeter Altis V4 is de opvolger van de ouder type V3.
Hoogtemeter is geïntegreerd met een OLED-scherm met een hoge helderheid
Altimeter Altis V4 REPASE
Prijs: 37,36 € / pc Prijs: 990, - CZK / ks
Status: Op voorraad 1-2 ks

Dus Altimeter na reparatie, volledig functioneel.
Mvg. xat

Hallo Krikke71
Er is volgens mij geen verschil tussen beide ,

het is een Altimeter Altis V4 REPASE
Altimeter na reparatie, volledig functioneel.

Hoogtemeter Altis V4 is de opvolger van de ouder type V3.
Hoogtemeter is geïntegreerd met een OLED-scherm met een hoge helderheid
Altimeter Altis V4 REPASE
Prijs: 37,36 € / pc Prijs: 990, - CZK / ks
Status: Op voorraad 1-2 ks

Dus Altimeter na reparatie, volledig functioneel.
Mvg. xat
Okee, bedankt voor de snelle info. Maar een gerepareerde vertrouwen, ik weet het toch nog niet zo zeker!?
Grts

Okee, bedankt voor de snelle info. Maar een gerepareerde vertrouwen, ik weet het toch nog niet zo zeker!?
Grts
Ivan Horesji is iemand die ik vrij goed ken en die ik zou willen betitelen als een heer en een "echte modelvlieger" .
Iemand die zeker geen rommel verkoopt.

en bovendien wanneer het een gerepareerde is : voor zover mijn info reikt kan er aan een Altis maar één ding stuk gaan en dat is namenlijk de kabelaansluiting op de print. Bij de eerste serie Altissen was namenlijk geen trekontlasting voorzien.
Hoe ik dat weet ?? Ik had/heb er een uit die eerste serie en die is (door Aerobtec) gerepareerd :)

Als ik Aerobtec moet geloven is er wel degelijk verschil tussen de V4 en de V4+

The AerobTec Altis V4+ is innovated version of Altis v4. It brings new sensor, OLED display and other improvements.
The AerobTec Altis v4+ is a barometric altimeter designed especially to record altitude of flying R/C aircraft with additional competition functionality, integrated OLED display and additional telemetry functionality.

De V4 bij Horesji kost 37 euro en is geen gerepareerd apparaat (ik snap ook niet hoe je daarbij komt)
http://horejsi.cz/Pages/DetailProdukt.aspx?objcislo=2135-01

Het is maar net wat je wilt, ik heb nog wel 1 micro met een AT terminal liggen, gloednieuw.
Maar die is veel duurder dan een normale V4+
En als ik nu een Altis zou moeten kopen zou ik de V4+ kopen, voor die paar euro meer dan een V4 heb je de nieuwste versie.

En ik sluit me aan bij Arno, Horesji is een prima bedrijf, levert goede spullen voor normale prijzen.
Vergeleken met Horesji is Aerobtec meer een cowboy, die gaat voor de centen.

GJ

Laatst bewerkt:
Welke instelling gebruiken jullie eigenlijk op de Altis?
Je kunt kiezen voor de standaard (met noodstart) F5J funktie en de F5J FAI.
Zoals ik het even snel heb gelezen geeft de eerste de hoogte na motor uit en de 2e de hoogte 10 seconden na motor uit.
Wat wordt er gebruikt bij bijv. zo'n snertcup en een 'normale' F5J wedstrijd?
Of heb ik het ergens verkeerd gelezen?

Heren,

Merci voor de reacties, helemaal duidelijk.
Evt. oefenen met het standaard programma om de noodstart te behouden en/of toewerken naar het F5J FAI.

Gr.
Paul

Back