D
DutchRC
Guest
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Leuk! En mooi duidelijk gefilmd ook
De volgende evolutie van YT gaat dan zijn, dat de kijker zelf op de motor-on en motor-off knoppen kan clicken![]()
Heb je misschien ook een google-maps linkje naar de coördinaten van waar je in die filmpjes vliegte Remko?![]()
Thanks alvast! Het is vanaf Zwollywood wel een eindje rijden natuurlijk, maar ik wil daar ook wel es wat de lucht in werpen![]()
Nou, zeg dat wel! Als ik zie hoe weinig je het motorke gebruikt dan gaat het prima! (toen had ik de bloopers natuurlijk nog niet gezienIk ben daar bijna 6 uur bezig geweest en niet geheel zonder resultaat.
Waar denk je dan aan?....zal ik dus wat aan de aerodynamica moeten doen en waarschijnlijk de airfoil...
Ik ben ook benieuwd hoe je dat doet. Ik heb eens geexperimenteerd met een cameraatje op mijn petje en dat ging best goed. Mooi rustig beeld. Moet alleen nog wat verder testen met de stand van dat cameraatje (hoger/ lager) omdat mijn kistje toch uit beeld verdween....En mooi duidelijk gefilmd ook
Waar denk je dan aan?
Ik ben ook benieuwd hoe je dat doet. Ik heb eens geexperimenteerd met een cameraatje op mijn petje en dat ging best goed. Mooi rustig beeld.
Moet alleen nog wat verder testen met de stand van dat cameraatje (hoger/ lager) omdat mijn kistje toch uit beeld verdween.
Volgend weekend Lijken de omstandigheden weer redelijk te worden (?)