Aluminium onderdelen ?

• Topicstarter Topicstarter jukky
  • Startdatum Startdatum
J

jukky

Guest
Nu mijn auto eindelijk motorisch en electrisch 100 % in orde is kan ik weer gaan werken aan de opbouw. Ik wil mijn hele voorkant van aluminium voorzien. De rest is al van aluminium. Waar kan ik het goedkoopst aluminium onderdelen vinden. Ik heb al de site van alu-style gevonden maar hier valt geen contact mee te maken. Er moeten toch meer mensen zijn die zelf een het produceren zijn gegaan en tegen normale prijzen leveren ?

Ik hoop dat iemand me snel kan helpen.

Goedkoop wil niet altijd zeggen dat het goed is... Soms moet je wat duurdere delen nemen omdat die simpelweg wat beter zijn...

pase-tuning, pk modelracing, krikke,...
er zijn er genoeg. Je moet alleen zelf even de keuze maken welke onderdelen en waar je ze wil kopen natuurlijk

Spul is helaas schandalig duur, maar ja wat doe je eraan, niet veel...

Dure hoby modelbouw, bedenk goed dat je weet waar je aan begint, een nitro buggy is al weer veel goedkoper.....

De belangrijkste vraag blijft... Wat wil je bereiken met aluminium onderdelen dan alleen dat het je veel geld kost en krom kan rijden ?

Als ik zie wat ze vragen voor een beetje ALU van een Savage dan vind ik dat ook schandalig duur en die auto is nog kleiner ook :o.

Voor een bigscale heeft alu vele plus punten in vergelijking met alu op een nitro model. Bijna alle goede wedstrijd modelen zijn niet voor niks met zoveel alu bekleed.

Pasqual zei:
Bijna alle goede wedstrijd modelen zijn niet voor niks met zoveel alu bekleed.

En wat denk je als recreatierijder hiermee te winnen ????
De grootste fout die iedereen maakt is kijken naar wedstrijdrijders, bepalen zij je auto of jezelf ?

Als recreatierijder ben je niet bezig om met duidelijke precisie en een goede weggedrag door een bocht te scheuren....

Overigens heb ik een seizoentje bigscale gereden op de club en mijn eerste race reed ik toch in de top-3 tussen de vele racers en (niet stijl achterover vallen) dat was met een FG ECO RTR, dus geen dempers, stabi's, aluminium onderdelen, voorremmen etc.

Roelof zei:
Pasqual zei:

En wat denk je als recreatierijder hiermee te winnen ????
De grootste fout die iedereen maakt is kijken naar wedstrijdrijders, bepalen zij je auto of jezelf ?

Je bepaald zelf je auto en als je alu wil en het geld heb waarom dan niet. Plus dat het bij de Bigscales zeker wel veel meer pluspunten heeft. Veel minder onderhoud er aan omdat het minder slijt dan al die plastic spullen.

Roelof zei:
Overigens heb ik een seizoentje bigscale gereden op de club en mijn eerste race reed ik toch in de top-3 tussen de vele racers en (niet stijl achterover vallen) dat was met een FG ECO RTR, dus geen dempers, stabi's, aluminium onderdelen, voorremmen etc.

Zeg ook nergens dat je niet snel kan zijn met een plastic bigscale. Er worden ook vaak wedstrijden gewonnen door standaard Marders. Maar dat wordt ook steeds minder omdat de betere auto's toch gewoon beter zijn en sneller zijn(zelfde motoren).

Iedereen kan zelf bepalen wat ie wil uitgeven en of hij het er voor over heeft. Of hij nu recreactierijder is of wedstrijd rijder.

Aangezien de topicstarter toch voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten moet hij bij zichzelf ten rade gaan als hij dat geld niet beter kan besteden.....

je kunt dit preventief of correctief doen he, plastic door alu vervangen.
Bij mij gebeurt dat een beetje op mn gevoel. Als ik merk dat bepaalde onderdelen te zwak worden zullen deze niet lang meer op mn MB zitten.
Je kan ook zeggen van ik vervang in een keer alles door alu maar dat zou ik zelf niet doen. Je moet ook een beetje leren en ervaring op doen omdat bepaalde onderdelen verkirijgbaar zijn in meerdere verschillende uitvoeringen.

Back